Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Francodex Vers O Net voor kittens en katten in tabletten

84% van klanten

bevelen dit product aan

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Cathel
1 berichten
cathel fr
Peut on le donner si vers?
malvina
1 berichten
malvina fr
Ik ben er nooit in geslaagd om ook maar één tablet te laten slikken, mijn kat is fel en alleen de dierenarts kan het hem toedienen, dus ik kan de effectiviteit niet bevestigen
marine
1 berichten
marine fr
Hallo, ja dat werkt. Voor het toedienen van een pil aan een kat bestaan er verschillende technieken. Je kunt de pil in wat gehakt vlees doen en er een klein balletje van maken, daar zal hij blij mee zijn. Direct in de bek als de kat zich laat doen. Verpletterd in wat natvoer. Ik hoop dat dit helpt.
Fanny
3 berichten
fanny fr
In de beschrijving staat dat het als behandeling gebruikt kan worden, maar bij een grote plaag denk ik dat het beter is om één keer "chemisch" te geven en dit product ter preventie te gebruiken. Ik gebruik het vooral met dat doel.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.