Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Francodex Insectenafstotende pipetten voor honden

89% van klanten

bevelen dit product aan

9 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Jean-pierre
5 berichten
jean-pierre fr
Zijn er risico's bij overdosering voor een kleine hond van 4 Kg? Ik heb een week geleden een pipet aangebracht (voor de helft, want de pipet is gevallen bij het breken, wat een beetje moeilijk is, ik moet toegeven,) en mijn kleine hondje heeft nog steeds vlooien! Mag ik een week later nog een andere aanbrengen???? Bedankt voor uw antwoord
GERALDINE
1 berichten
geraldine fr
Ik heb deze capsules gekocht die ineffectief zijn bij mijn hond. Ik adviseer u om een ander type afweermiddel te gebruiken.
Maria
2 berichten
maria fr
Persoonlijk zou ik het niet doen zonder advies van de dierenarts
Jean-pierre
5 berichten
jean-pierre fr
Merci pour vos réponse, je pense peut-être attendre les 4 semaines avant d'en mettre une autre ! d'après l'avis d'un conseiller, les pipettes seraient très efficaces, peut-être que la dose ( produit perdu lors de la casse ) n'était pas assez forte. j'ai voulu tenter le naturel.....
Maria
2 berichten
maria fr
Je ne peux pas juger de l'efficacité de ce répulsif mon chien n'a pas de puces, néanmoins, je ne le rachèterai pas. D'abord parce que la pipette est dure à ouvrir et risque que le produit coule, et en 2è lieu parce qu'il laisse le poil gras
Jean-pierre
5 berichten
jean-pierre fr
Merci, je pense que vous avez raison. C'est ce qui m'est arrivé en cassant la pipette, la moitié du produit a coulé ! donc je ne peux pas juger de l'efficacité de ce produit! et je me retrouve avec une moitié de dose pour ma petite chienne qui a toujours des puces !!!! je n'en rachèterais pas non plus ! je suis obligé d'attendre les 4 semaines, en la lavant de temps en temps. La galère !!!!
Marie-Line
2 berichten
marie-line fr
Hallo, het is normaal dat uw hond nog steeds vlooien heeft, omdat de pipetten insectwerend zijn en geen insecticiden zijn (ze weren af maar doden niet de reeds aanwezige vlooien). Persoonlijk heb ik mijn 2 chihuahua's gewassen met een anti-vlooien shampoo en 2 dagen later heb ik deze pipetten gebruikt en het heeft heel goed gewerkt!
Jean-pierre
5 berichten
jean-pierre fr
Hallo, hartelijk dank voor uw antwoord dat me heeft geholpen het verschil tussen deze pipetten te begrijpen! Ik zal dus uw advies opvolgen! Het probleem is dat ik ook 1 Mechelaar en 2 katten thuis heb, (ik woon op het platteland), behandeld ieder met een normale insecticide pipet. Mijn kleine hondje (een dwergpinscher) die bij hen is, krabt zich vaak... Ik vraag me af of in dit geval deze insectwerende pipetten wel waardevol zijn? Ik aarzel toch om haar een normale insecticide pipet te geven, op den duur gevaarlijk!!!
Marie-Line
2 berichten
marie-line fr
Blij om je geholpen te hebben. Normaal gesproken zou er geen probleem moeten zijn... ik heb zelf ook een andere grote oude hond die niet behandeld wordt omdat het onmogelijk is hem aan te raken om zijn pipet op te zetten en geen enkel probleem met de 2 kleintjes! Denk er gewoon aan om de toepassing te vernieuwen met de frequentie die op de verpakking staat vermeld. Ik had zelf ook voor deze pipetten gekozen omdat mijn chihuahua's de insectenwerende middelen zoals frontline niet verdragen (ze hadden verschrikkelijke jeuk) en het lijkt mij dat dit op de lange termijn minder gevaarlijk is.
Jean-pierre
5 berichten
jean-pierre fr
Hartelijk dank voor uw informatie, dat is erg aardig van u! Ik zal uw adviezen opvolgen. Een fijn Allerheiligenweekend gewenst. Met vriendelijke groet,

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.