Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Buitenfilter Eheim Classic 2211 voor aquarium

92% van klanten

bevelen dit product aan

22 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
THOMAS
1 berichten
thomas fr
Hallo, ik zou graag willen weten of dit product geschikt is voor een schildpaddenaquarium van 85 liter, momenteel gebruik ik een exo terra F250 voor de waterfiltratie. Bovendien is mijn thermostaat exo terra Turtle Heater geëxplodeerd in het aquarium. Wat zou u aanraden voor de vervanging? Alvast bedankt
Gnepa joel
1 berichten
gnepa joel fr
Hallo,Ik vroeg me af of dit externe filter op elk aquarium van minder dan 150L past, in het bijzonder op mijn uitgeruste aquarium Aquastart 55 zwart van 55L. Of moet het per se een aquarium van het merk eheim zijn?Bedankt voor uw informatie.Met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit filter is geschikt voor alle aquaria, ongeacht het merk. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
adeline
2 berichten
adeline fr
Kan ik dit gebruiken met de universele pomp 1048?
Ishtar
1 berichten
ishtar fr
Ik zou graag de interne filter van mijn Fluval Accent 96l aquarium willen vervangen door een externe. Ik woon in een appartement dus zoek ik een zeer veilige filter. Het is voor goudvissen (die vervuilen veel) waarvoor aquarianen zeggen dat je filters nodig hebt die 6 keer het volume per uur filteren. Ik denk dat deze dan een beetje krap zal zijn, welk model en merk heb ik nodig? Is het mogelijk met dit Fluval model of moet er een luchtpomp toegevoegd worden? Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden u eerder een classic 2213 aan. Met vriendelijke groeten, Madeline van Zoomalia
alexandre
1 berichten
alexandre fr
Hallo, ik zou graag willen weten of dit product klaar is voor gebruik of dat ik extra accessoires moet kopen? Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, ​Hij wordt geleverd zonder filtermedia, accessoires zijn inbegrepen maar kranen zijn optioneel​.​ Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
jocelyn
3 berichten
jocelyn fr
hallo, ik twijfel tussen deze filter en de biopower 200 intern, wat raden jullie mij aan? bedankt
Didier
5 berichten
didier fr
Hallo,Ik heb deze filter bij jullie gekocht voor mijn aquarium van 55 liter. In de volgorde heb ik er het originele blauwe filter in gezet, twee derde laag JBL CERMEC keramiek, de originele watten en uiteindelijk een laag JBL CLEARMEC PLUS. Ik heb een twintigtal Barbus SUMATRA/TITTEYA/TETRAZON vissen, 4 kleine waterplanten, een luchtverspreider op een Marina 75 60L/H pomp en tenslotte een EHEIM 50W verwarmingselement. Echter, na 25 dagen gebruik van de filter lijkt het water licht groenachtig te zijn. Wat zou u aanraden als filtermedium? Zou het door de planten kunnen komen? Zou een CO2-diffuser nuttig zijn? Zo ja, welke en met welke pomp?Tot slot heb ik op jullie site LED-bubbelverspreiders gezien die er erg leuk uitzien, hebben deze dezelfde functie als een luchtverspreider?Bedankt voor uw antwoord, met vriendelijke groet.
Nicolas
2 berichten
nicolas fr
Hallo, in de advertentie staat dat het wordt geleverd zonder filtermedium maar met de sponzen, zijn de sponzen voldoende om het water te filteren? Ik heb een zeer klein volume water, 20cm in een aquarium van 60 liter. Als de sponzen niet voldoende zijn, kan ik dan elk willekeurig filtermedium gebruiken zoals bijvoorbeeld dit product: Filtermedia NATALIT Vulkanisch gesteente 3L. Dank u.
eric
12 berichten
eric fr
Hallo, ik zou graag een extern filter willen kopen, is het qua filtratie zoals een intern filter (blauw schuim, noodles, enz.) Ik heb een 100 l, welke moet ik nemen, bedankt
Tuyen
1 berichten
tuyen fr
Hallo, Kan men afsluitkranen op dit filter installeren en wat zijn de afmetingen van de kranen. Dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Ja, we kunnen afsluitkranen op dit filter installeren. De diameter van de uitgang van filter 2211 = 9/12Met vriendelijke groetHet Zoomalia-team
Nicolas
1 berichten
nicolas fr
Hallo, Wat is de diameter van de slang?Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Er zijn twee slangen in de set:-1 9/12mm-1 12/16mmMet vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
laurent
1 berichten
laurent fr
hallo,wat is de grootte van dit filterbedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour,La cuve du filtre Eheim 2213 mesure 11,10 cm de diamètre et 29 cm de hauteur.Cordialement,L'équipe Zoomalia
Médrich
1 berichten
médrich fr
Hallo, wordt dit product verkocht met de filtermassa's? Er staat dat het niet zo is, maar de reactie zegt van wel! Ik ben een beetje verward! Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Hallo,

Dit product wordt geleverd met schuim maar zonder de filtermedia (niet te verwarren met schuim en filtermedia, die keramiek, koolstof, etc. zijn).

Met vriendelijke groet,

Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.