Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Buitenfilter PRO 4+ Thermo Eheim

95% van klanten

bevelen dit product aan

4 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Tony
3 berichten
tony fr
Is de verwarming van de 350t voldoende om mijn aquarium van 450 liter tot 28 graden te verwarmen? Bedankt.
Michel
470 berichten
michel fr
hallo, de capaciteit van de 350 is niet voldoende voor een 450L, ik heb een pro4+600 gebruikt voor een 240L en dat is goed, de stroming is niet te sterk. Voor een 450L gebruiken sommigen 2 filters als een kwestie van veiligheid. Michel
Jean
1 berichten
jean fr
Hallo, het is onmogelijk om mijn pomp te primen, het waterniveau in de aanzuigleiding blijft niet constant, we hebben een kraan geïnstalleerd op de afvoerslang zoals bij onze oude pomp en het helpt niet, het wordt vermoeiend om zoveel tijd aan deze pomp te besteden en dat het niet werkt, wie kan mij helpen dank u voor de antwoorden. fijne eindejaarsfeesten.
Michel
470 berichten
michel fr
hallovoor de pro4+ moet je gewoon de connector op on zetten en dan stevig en lang op de priming-knop drukken, ik heb gemerkt dat dit beter werkt wanneer het reservoir leeg is.veel succesMichel
Simon
1 berichten
simon fr
Het staat in de handleiding, de pomp moet leeg zijn. En het waterniveau van de bak moet maximaal zijn. Het start gemakkelijk.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.