Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Eukanuba Senior Large Breed Lam & Rijst voor senior honden van grote rassen

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Yukari
3 berichten
yukari fr
Hallo, mijn golden retriever van 7 jaar, die allergisch is voor kip. Kan ik deze brokken geven?
denis
1 berichten
denis fr
Hallo, Er is ook kip, dus onthoud jezelf daarvan.
Yukari
3 berichten
yukari fr
Bedankt om mij te antwoorden. Het is niet makkelijk om brokken voor mijn hond te vinden.
NATACHA
2 berichten
natacha fr
Hallo, mijn 10 jaar oude border collie heeft zich heel snel aangepast aan zijn brokken sinds 2 jaar, hij heeft geen diarree meer zoals bij Carnilove zonder graan goede spijsvertering geen winderigheid meer, qua prijs-kwaliteit is het heel goed, en ik heb goed gekeken volgens mij zit er geen kip in die met lam en rijst, ze zijn er wel met kip maar dat is een andere variant binnen het merk. Even controleren!
Yukari
3 berichten
yukari fr
Merci Natacha, vous avez raison mais mon chien est allergique au poulet. En regardant les ingrédients, poulet , dinde et jus de poulet sont marqués malgré des croquettes agneau et riz.C’est dommage pour moi.
NATACHA
2 berichten
natacha fr
Bonjour autant pour moi désolée pour vous .Bon courage pour vos recherches. Cdt

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.