Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Elektronisch kattenluik SureFlap Staywell

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Caroline
2 berichten
caroline fr
Hallo, ik heb ongeveer 3 jaar een Sureflap elektronische kattenluik en alles ging goed, tot het indicatielampje rood begon te knipperen zelfs wanneer ik de batterijen (Varta en Panasonic geprobeerd) vervang, heb ik misschien op een knop gedrukt die dit zou kunnen activeren, ik denk het niet, maar omdat het niet meer werkte heb ik een beetje gefriemeld aan die knop! Wat is de levensduur van een kattenluik alstublieft? Bedankt voor uw antwoord
Mathieu
84 berichten
mathieu fr
Goedemorgen Caroline,

In de gebruiksaanwijzing staat dat wanneer de batterijen beginnen zwak te worden, er om de 5 seconden een rood licht knippert op de lichtindicator. Het is daarom noodzakelijk om ze te vervangen door batterijen van goede kwaliteit.

Om de goede werking te verzekeren, is het belangrijk om uw kattenluik schoon en in goede staat te houden. We raden u aan deze elke twee maanden te reinigen om opstapeling van modder, stof of kattenharen te voorkomen.

U vindt het nummer van de klantenservice van Petcar in de gebruiksaanwijzing: https://static.zoomalia.com/prod_img/pdf/32288_1646997535.pdf.

Ik wens u een prettige dag,
Caroline
2 berichten
caroline fr
Hartelijk dank Mathieu voor uw snelle en duidelijke antwoord. Inderdaad, ik heb de hele bijsluiter niet meer kunnen lezen omdat ik deze niet meer terugvind, en hartelijk dank voor de link, ik zal het dus proberen met kwaliteitsbatterijen :) Fijne avond nog en nogmaals bedankt

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.