Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Buitenfilters EHEIM Ecco Pro 130/200/300

88% van klanten

bevelen dit product aan

18 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Blay
1 berichten
blay fr
Hallo, ik heb een 200 en een 300, de decibels variëren, ongeveer 45db voor de eerste en 55 voor de tweede, binnenin het meubel blijven ze volledig onhoorbaar
Marie
2 berichten
marie fr
Hallo, ik heb een ecco pro 300, de andere dag merkte ik op dat een deel van de bovenkant van de pomp (de pomp draaide) dat deze omhoog was gekomen (dichting niet meer in zijn gleuf) we hebben gemerkt dat een pootje was gebroken maar aangezien de hefboom super hard is weet ik niet of het al gebroken was of niet.. waar zou dit probleem vandaan kunnen komen?
jean michel
2 berichten
jean michel fr
ik bezit een 300 die gewoon op de grond staat, maar niet opgesloten in een meubel, en ik vind ze luider dan de oudere modellen
David & Elisabeth
7 berichten
david & elisabeth fr
Hallo,Mijn bericht is gericht aan iemand die een ecco pro 300 filter heeft. Ik zou graag het aantal decibel willen weten dat de pomp produceert als deze actief is?Met een mobiele applicatie, wanneer ik vlak naast het filter sta, is het dicht bij 45 tot 48 decibels. Ik ben niet gewend aan externe filters, maar dit lijkt me veel; zeker als ik lees dat het filter door vele kopers als stil wordt beschouwd. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.
Michel
470 berichten
michel fr
Hallo De ecco pro's zijn stil, misschien een probleem met luchtbellen die vastzitten in het filter?Michel
aurélien
10 berichten
aurélien fr
hallo; ik twijfel tussen de ecco pro 300 of jbl e701 voor een aquarium van 130l dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze twee producten zijn van uitstekende kwaliteit, vergelijkbaar in termen van effectiviteit en worden compleet geleverd, uw keuze kan gemaakt worden op basis van esthetiek en prijs. Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia
jacques
1 berichten
jacques fr
eheim ecco pro 200 pomp. Verkoopt u het bovenste blok, niet vermeld op uw "exploded view", apart?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Als u op zoek bent naar het pompkop (illustratie 4.1 naast het hoofd), is dit de onderstaande referentie:53896 Vervangende pompkop voor filter ecco pro 2032/2034 https://www.zoomalia.com/animalerie/pieces-detachees-pour-filtre-eheim-ecco-pro-200-2034-p-17286.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Yannick
2 berichten
yannick fr
Hallo, ik zou graag willen weten of de aangegeven hoogte van 30cm in de beschrijving ook de kranen meerekent die naar boven uit het filter steken?BedanktYannick
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij informeren u dat de hoogte van het filter de kranen niet meerekent: De filter meet in hoogte:- 29 cm zonder de kraan- 34 cm met de kranen- 36 cm met de slangen aangesloten op de kranen Met vriendelijke groet, Madeline van Zoomalia
Yannick
2 berichten
yannick fr
Hallo, ik zou graag een 130 gebruiken om een 80L bak te filteren, maar de ruimte in het meubel is beperkt. Zou u mij de totale hoogte van het filter kunnen aangeven? (Filter+handvat+kranen) In de handleiding staat 30cm, maar is dat inclusief de hoogte van de kranen? Dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, het filter is 30 cm hoog. U moet echter ongeveer 10 cm toevoegen voor de 2 schuine afsluitkranen om de doorstroming te regelen. Met vriendelijke groeten, Madeline van Zoomalia
Christiane
2 berichten
christiane fr
Kan het Eccopro 130 filter geschikt zijn voor het gebruik in een gesloten circuit van een schaal fontein, met een wateropvoerhoogte van 1m05.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De eccopro 130 filter lijkt wat weinig kracht te hebben voor het omhoog pompen van 1m05. De pomp heeft een capaciteit van 500 L/u en kan ongeveer 0.90m omhoog pompen. De eccopro 200 filter (ref 32034020) heeft een capaciteit van 600L/u en zal minder moeite hebben met het op deze hoogte pompen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia team
kelly
1 berichten
kelly fr
hallo ik heb de eccopro 130 op 8 januari gekocht en de hefboom en de kuip zijn al gebroken!!! valt dit onder de garantie? en zo niet, heeft u reserveonderdelen? ik heb nogal haast, ik heb in de tussentijd niets anders...met vriendelijke groeten
mickael
4 berichten
mickael fr
hallo, is er een primingsysteem voor deze filter?
sebastien
1 berichten
sebastien fr
hallo ik zou graag willen weten of u reserveonderdelen kunt vinden, want ik laat ze op een andere site vinden maar niet bij jullie, maar ik ben hier klant omdat ik niet teleurgesteld ben over zoomalia dit zijn de onderdelen die ik nodig heb de tank + de 2 hendels aan de zijkant van de tank bedankt voor uw snelle antwoord, want ik heb lekken die niet te belangrijk zijn maar vervelend zijn met vriendelijke groeten

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.