Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Pomp Eheim CompactOn 1000

88% van klanten

bevelen dit product aan

20 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Claire
1 berichten
claire fr
Hallo, zou u mij de afmetingen kunnen geven alstublieft? Ik heb net een nieuwe pomp gekocht, maar ze past niet in het compartiment dat bedoeld is voor het filtersysteem - ik wil dezelfde fout niet opnieuw maken. Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze pomp meet 7,5cm in lengte x 5,5cm in breedte x totale hoogte 9cm. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
christelle
1 berichten
christelle fr
hallo, past dit op een Juwel 96l? mvg
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U moet een minder krachtige pomp nemen, deze wordt aanbevolen vanaf 1000L. Deze hieronder zou meer geschikt zijn: https://www.zoomalia.com/animalerie/pompe-compact-600-a-debit-variable-de-150-a-600l-h-p-6230.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Goedemiddag,Wij informeren u dat de diameter van de slang 17,00 mm is.Met vriendelijke groet, Belen van Zoomalia
Aniello
1 berichten
aniello fr
Hallo, ik heb zojuist deze pomp gekocht. Ik zou graag de bijbehorende slang en de geschikte terugstroombocht willen hebben, omdat de bocht die ik bezit geperforeerd is. Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, we hebben helaas op dit moment geen specifieke uitlaatelleboog voor uw pomp in onze catalogus. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Rémi
1 berichten
rémi fr
Hallo, ik wilde weten of ik de filter onder mijn aquarium als opvoerpomp kan gebruiken?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, ​De waterstroom varieert afhankelijk van de waterkolom, dit betekent dat op 1 meter de stroom slechts 480L/u is. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
patricia
1 berichten
patricia fr
Goedenavond, ik neem de compact 1000 pomp, is deze gemakkelijk te installeren? Heb ik nog ander materiaal nodig voor de werking? Bedankt voor uw antwoorden
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze pomp is heel makkelijk te installeren, u heeft een slang van 12/16 nodig om het aan te sluiten. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia Team
émilie
1 berichten
émilie fr
afmetingen pomp deze voor installatie in de box van aquarium 100 liter. bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De afmetingen van deze pomp zijn: 5.4 x 9.4 x 7.8 cm. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
Gilbert
2 berichten
gilbert fr
tailles TUYAU SVP ? ( DIAMETRE )
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U moet een buis van 17mm gebruiken. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
Benjamin
2 berichten
benjamin fr
Hallo,Ik heb een aquarium van 260 liter, en ik weet niet welke pomp ik moet kiezen. De pomp die nu geïnstalleerd is, lijkt mij niet krachtig genoeg..Met vriendelijke groeten, Benjamin
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Le débit de cette pompe semble adapté à votre aquarium. Cordialement, Sandy de Zoomalia
OLIVIER
1 berichten
olivier fr
Bonjour,

Je viens de passer commande pour cette pompe entre autres, il me faudrait 30 cm de tuyau correspondant mais je n'ai trouvé qu'en conditionnement de 25m.
ai-je mal vu?

cordialement,
Olivier.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Nous en avons un en 2.5m mais il est actuellement en cours de réapprovisionnement, vous devez attendre qu'il soit à nouveau en stock. https://www.zoomalia.com/animalerie/tuyau-gris-transparent-2-5m-anti-algues-plusieurs-tailles-p-6364.html Cordialement, Sandy de Zoomalia
gilles
1 berichten
gilles fr
De uitgang van deze pomp is 17 mm in diameter, dus moet er een slang van 19/27 mm gebruikt worden, niet waar? Zijn er diameter verkleiners beschikbaar om op de uitgang van deze pomp te plaatsen, zodat er een slang met een kleinere diameter gebruikt kan worden? Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De originele uitgang van de Eheim 31002220 pomp maakt het mogelijk om Eheim slang van diameter 16/22 te gebruiken, daarna is het mogelijk om een verloopmof te plaatsen die de diameter van 16/22 naar 12/16 verkleint. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.