Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Stofzuiger Eheim 3531

90% van klanten

bevelen dit product aan

35 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Romain
1 berichten
romain fr
Hallo, mijn aquarium heeft een waterhoogte van 57 cm, weet u of deze stofzuiger geschikt zou zijn om het schoon te maken? Zo niet, kunt u mij dan een ander product aanbevelen?
philippe
1 berichten
philippe fr
mijn aquarium heeft een hoogte van 60 cm, de stofzuiger werkt heel goed
Elyane
14 berichten
elyane fr
Hallo, mijn aquarium is 51 cm hoog en 150 l, het is een 330 liter; geen probleem met de stofzuiger, je kunt onder het waterniveau gaan omdat het waterdicht is; super effectief en echt heel handig
michel
1 berichten
michel fr
Hallo,Kan de stofzuiger te veel slakken opzuigen?. Bedankt aan uw team. Met vriendelijke groeten, M DENIS
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit hangt af van de grootte van de slakken, deze stofzuiger kan geen te grote afvalstoffen opnemen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
David
1 berichten
david fr
bonjour,logisch gezien is het bruikbaar tot 60 cm waterdiepte. De waterhoogte is 54 cm met 3 cm kwarts eronder bodemsubstraat van 3 cm. Ik reken de 54 cm met de kwartsgrind om de bodemsubstraat niet aan te tasten. Ik heb een power gravel cleaner 2000 die niet handig is om te hanteren tussen de decoratie en de planten de kracht is blijkbaar hetzelfde wat perfect zou zijn en handzamer. Met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De Eheim 3531 stofzuiger zou u moeten passen​. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
NICOLAS
1 berichten
nicolas fr
Hallo, Ik heb deze stofzuiger gekocht op 03/03/2014 en deze is nu al defect. Er zit 1 jaar garantie op, hoe kan ik deze garantie in werking stellen? Dank voor uw antwoord. Met vriendelijke groet, NB.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We adviseren u om via de bestelstatus contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia team
Yvette
2 berichten
yvette fr
Ik aarzel met de Power Gravel 2000, mijn aquarium is 240 liter en ik heb grind op de bodem
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De twee stofzuigers zijn zo ontworpen dat ze geen grind opzuigen. Ze zijn zeker geschikt voor uw aquarium. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
laure
3 berichten
laure fr
hallo, ik heb platte kiezels, knikkers op de bodem van mijn aquarium, vormt dat een probleem om dit soort apparaat te gebruiken? Bedankt voor uw antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Inderdaad, uw platte kiezels kunnen de stofzuiger verstoppen. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
patrick/nathalie
1 berichten
patrick/nathalie fr
hallo is de stofzuiger waterdicht want ik heb 70 cm water
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze stofzuiger wordt aanbevolen voor een waterhoogte van 60cm. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
José Manuel
1 berichten
josé manuel fr
Bonjour il peut se sumerger jusque la hauteur de filtre apres cest electronique donc sa aime pas l'eau il possede une bague pour hermetiser la partie electronique et les piles mais cest insufisant pour inmerger l'apareill il nest pas ipx ni etanche
willy
3 berichten
willy fr
Hallo, ik wil een efficiënte stofzuiger kopen om de bodem van mijn aquarium van 80 liter schoon te maken zonder het water te verversen. Dit aquarium heeft een waterhoogte van maximaal 30 cm. Zou de high-end Eheim stofzuiger geschikt voor mij zijn... bedankt voor een antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Inderdaad zou deze stofzuiger moeten passen, maar let op dat je minimaal 20cm water hebt. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
Yan
1 berichten
yan fr
Hallo,Is deze stofzuiger geschikt voor zanderige bodems?Bedankt voor uw antwoord, Met vriendelijke groet,Yan
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt deze stofzuiger met een zandbodem gebruiken. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
thomas
1 berichten
thomas fr
Hallo,Zou dit passend zijn voor een Osaka 260? Ondanks de diepte van het aquarium.Mvg
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We adviseren u dit product: https://www.zoomalia.com/animalerie/cloche-de-nettoyage-aqua-ex-45-70cm-p-1549.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia Team
Stéphanie
1 berichten
stéphanie fr
Hallo, Ik zou graag de zuigkracht willen weten, aub het aantal liters per uur meer precies. Want op andere sites wordt hij bekritiseerd vanwege zijn gebrek aan kracht en het feit dat hij zandkorrels opzuigt en de zuiging blokkeert... Kunt u mij hierover meer vertellen? Dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ik heb geen specifieke debietgegevens om u te geven over de Eheim 3531 bodemstofzuiger, maar het vermogen van het apparaat is ontworpen om de onzuiverheden op te zuigen zonder ze te veel van de bodem van het aquarium op te tillen, evenals het zand of grind. De stofzuiger is uitgerust met een microfilter dat de onzuiverheden vasthoudt en het water terug in het aquarium stuurt. Werkt op 2 LR 6 batterijen te vervangen als de stofzuiger aan kracht verliest. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Martine
2 berichten
martine fr
halloIk heb een aquarium van 54L en een van 17L, kan ik deze stofzuiger gebruiken, zo niet, kunt u mij dan een andere aanbevelen die echt effectief is want ik heb er al een maar ik ben er erg teleurgesteld over.Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De Eheim 3531 stofzuiger is perfect geschikt voor uw aquarium van 54 liter.Voor een correcte werking wordt een minimale waterhoogte van 20 / 25 cm aanbevolen (voor uw aquarium van 17L).Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team.
victor
1 berichten
victor fr
hallo ik heb per ongeluk de filtermand gebroken ik zou graag willen weten of u alleen dit onderdeel kunt krijgen? bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Helaas hebben we dit reserveonderdeel niet.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
Ngoc Linh
1 berichten
ngoc linh fr
Hallo,Ik heb een aquariumtafel van 300l (het model dat op uw site verkocht wordt) waarvan de toegang alleen aan de zijkanten is. Ik zou dus graag willen weten of deze stofzuiger geschikt is voor dit type aquarium. Bedankt voor uw antwoord.Met vriendelijke groet.
Françoise
2 berichten
françoise fr
hallo, welke stofzuiger raadt u mij aan? Ik heb een aquarium Dubai 120L en ik heb vier goudvissen die het aquarium heel snel vuil maken waardoor het snel troebel wordt. Ik ben genoodzaakt om mijn aquarium elke maand schoon te maken. Welke schoonmaakproducten moet ik gebruiken? Ik heb geen grind maar glazen steentjes. Dank u wel, met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Verschillende stofzuigers zijn beschikbaar, de power gravel cleaner 2000 en de Eheim 3531 premium zijn uitstekende producten. Wat betreft vuilproblemen, pas op dat u uw vissen niet te veel voedt. En misschien moet u uw filtratie heroverwegen?Met vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team
christophe
1 berichten
christophe fr
Ik heb een aquarium van 1100 L met een hoogte van 65 cm, is dit product geschikt? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Ja, dit product is zeker groot genoeg voor een aquarium van dat type.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
sabrina
1 berichten
sabrina fr
wat is de minimale waterhoogte om deze stofzuiger te gebruiken? ik heb een schildpad dus een waterhoogte van ongeveer 20cm ik ben bang dat het net genoeg is.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Ja, dat zal te krap zijn met zo'n klein watervolume; je moet stofzuigers voor nano-aquaria overwegen.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.