Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Voerbak voor katten en kleine honden Yuky Zolia

96% van klanten

bevelen dit product aan

8 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Morgane
1 berichten
morgane fr
Hallo, gaat het bij de gepubliceerde foto's om 250ml of 900ml?
Laetitia
2 berichten
laetitia fr
Hallo! Ik zou zeggen 250 ml (S) in verhouding tot de kat op de foto. Ik heb net de 2 witte voerbakjes ontvangen die ik in maat S besteld heb. Zeer mooi en perfecte maat voor mijn lieve Roxy.
Jess
1 berichten
jess fr
bonjour,est ce que les gamelles sont anti-derapantes, svp. merci pour votre réponse par avancejessica
Audrey
1 berichten
audrey fr
Goedenavond, nee ze zijn niet antislip. Fijne avond
Virginie
1 berichten
virginie fr
Goedenavond, niet antislip maar de houten steunen zijn zeer stabiel.
Gaëtan
1 berichten
gaëtan fr
Bonjour, ces gamelles ont un poids suffisant pour ne pas bouger. La qualité est au rendez-vous c’est très agréable.Vous pourrez toujours collez des « pastilles » anti dérapantes si nécessaire…
Elodie
1 berichten
elodie fr
Hallo, Nee, ze zijn niet antislip. Voor een kat is het niet storend, ze bewegen niet. Voor een hond weet ik het niet ...
Carole
1 berichten
carole fr
Hallo,Is er een aanvulling van deze voerbak in maat S (wit en groen) gepland? Het is al een tijdje uitverkocht
michele
1 berichten
michele fr
pas antiderapantes mais les supports en bois sont très stables donc aucun souci

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.