Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

eerste stap

Geen antwoord gegeven
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Alain
259 berichten
alain fr


Hallo,

 

Ik heb enkele pagina's van deze site gelezen en ik wil beginners nu al waarschuwen om sommige adviezen niet te volgen zonder eerst op andere sites te controleren of deze adviezen wel kloppen.

Twee willekeurige voorbeelden:

- Het advies om methyleenblauw te kopen in een drogist is absurd en gevaarlijk. De auteur van dit artikel weet duidelijk niet dat er twee heel verschillende soorten methyleenblauw bestaan: de farmaceutische (apotheek) en de industriële (drogist). De eerste kan in de aquaristiek worden gebruikt maar de tweede is zeer gevaarlijk omdat het zink en andere zware metalen bevat.

- Aan het einde van de pagina "Eerste stappen in aquaristiek" zegt hij (ik citeer) "in 60 liter kan je niet meer dan één school van 15 kleine vissen zoals bijvoorbeeld kardinalen" onderhouden

Kardinalen zijn grote zwemmers die graag in een groep bewegen. Daarom hebben ze ten minste 1 meter gevel nodig om goed te kunnen leven. Een gevel die een 60L aquarium niet biedt.

Etc, etc ...

 

Alain


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.