Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Een voerautomaat voor je kat kiezen

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Equipe
134 berichten
equipe fr


Voerautomaten voor katten zijn erg handig om uw kat te voeden als u er niet bent. Er zijn verschillende soorten beschikbaar.

We raden u aan te kiezen voor een programmeerbare voerautomaat. In tegenstelling tot een handmatige voerautomaat, die de kat toestaat te eten wanneer hij wil en dus kan leiden tot gewichtstoename van het dier, zal een automatische voerautomaat alleen voedsel verstrekken op de tijden die u hebt gekozen. Ontdek ook de andere soorten voerautomaten in ons gewijde artikel: voerautomaat met compartimenten, speelgoedvoerautomaat, voerautomaat met chips, gecombineerde voer- en waterautomaat enz.

En u, hoe voedt u uw kat?

Het Zoomalia-team

Charles
2 berichten
charles fr

Aan mijn kant gebruik ik altijd een brokjesdispenser, het is een echte vrijheid, geen vergeten voer meer. Overigens heb ik deze gids gebruikt om het te kiezen van brokjesdispenser voor katten en daarna gekocht op Zoomalia :). Zeer compleet.

Ik zou nu niet meer zonder een dispenser kunnen.


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.