Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Lichtbalk EBL zonder T5-lamp

16 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Ludivine
1 berichten
ludivine fr
Hallo, ik heb dezelfde verlichtingsarmatuur maar de mijne is 74 cm, zou die van u kunnen passen?
Hubert
1 berichten
hubert fr
Hallo allemaal, is deze EBL T5 2x39w 100 cm ramp wel compatibel met het EHEIM proxima 250 aquarium? Heeft het de haken om op de verlichtingssteun te plaatsen? De foto laat het niet zien! Bedankthubert
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze helling moet op de rand van het aquarium worden geplaatst, er zijn geen haken. De Proxima 250 is een compleet aquarium dat al verlichting heeft, dus het is niet nodig om een helling toe te voegen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Monique
1 berichten
monique fr
hallo, ik heb een MP aquarium van 120/40, mijn verlichtingsbalk is kapot gegaan (die was 10 jaar oud), is de 5541 (100cm) compatibel? Zo ja, dan zal ik die bestellen. Bedankt voor uw snelle antwoord. Met vriendelijke groet, M.Desnoes
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Nous pouvons plutôt vous proposer cette rampe en 120cm:https://www.zoomalia.com/animalerie/rampe-lumivie-led-ral-smb-blanc-et-bleu-p-16758.html Cordialement, Sandy de Zoomalia
christelle
1 berichten
christelle fr
Hallo, ik heb een Aquatlantis-aquarium en ik ben op zoek naar een T5-armatuur van 2x 45 W voor twee buizen van 895 cm, zou u mij de productreferenties kunnen geven die ik moet bestellen, aangezien mijn aquarium precies 102 cm lang is. Bedankt, het wordt dringend. Hoogachtend
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Nous n'avons malheureusement pas de produit correspondant en ce moment. Cordialement, Sandy de Zoomalia
marc
1 berichten
marc fr
hallo ik heb een aquatlantis 120 tube 1047 welke referentie moet ik nemen alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Heeft u wel 54W neonlampen? Als dat zo is dan moet u deze nemen:5543 EBL T5 2X54W 150 CMSinon, u moet de geschikte armatuur kiezen aan de hand van de intensiteit van uw neonlampen. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
Christine
2 berichten
christine fr
Hallo, ik zou graag de afmetingen van de helling willen weten die 130 cm breed en hoog is. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze helling is ongeveer 20 cm breed en iets minder dan 15 cm hoog. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia team
Claudine
1 berichten
claudine fr
Hallo,Mijn aquarium is 1,50 cm maar mijn TL-buizen zijn 1,20 cm. Welke verlichtingsarmatuur heb ik nodig?Met dankMet vriendelijke groetenClaudine T
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De neonbuizen van 120 cm zijn over het algemeen 54W, daarom raden we de 5542 Rampe EBL T5 2X54W 130 CM aan:https://www.zoomalia.com/animalerie/rampe-d-eclairage-ebl-sans-tubes-t5-p-1851.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.