Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Dubbele papegaaienkooi ZOLIA Gabon - 178cm

91% van klanten

bevelen dit product aan

21 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Virginie
1 berichten
virginie fr
Bjr c est écrit peinture sans plomb mais y a t il du zinc à cette cage ou autre substance nocive pour le perroquet ?Est elle dispo ou faut il attendre?Pourquoi c est écrit vente flash 497e et quand je l à mets dans mon panier c est noté 589e?Peux elle convenir à un ara ou elle sera trop fragile?
Eric
1 berichten
eric fr
Hallo, denkt u dat deze kooi geschikt is voor Senegalpapegaaien, aangezien de ruimte tussen de tralies vrij groot is, maar ik zie op klantenfoto's (op uw site) dat iemand het gebruikt voor valkparkieten (ongeveer dezelfde grootte)? Hartelijk dank.
Stéphanie
1 berichten
stéphanie fr
Hallo,Kleine vraag betreffende de bodem van de kooi (een vraag die al eerder gesteld is, maar zonder antwoord)...Is het mogelijk om het rooster dat zich op de bodem van de kooi bevindt te verwijderen, met als doel alleen de laden te hebben?En als dit mogelijk is, kunt u me verzekeren dat er geen ruimte is tussen de laden en de roosters?Ik overweeg deze kooi te kopen voor twee chinchilla's. Het is belangrijk dat ze direct toegang hebben tot het strooisel op een stabiele basis (laden) en zonder het risico dat ze kunnen ontsnappen.Bij voorbaat dank voor uw antwoordMet vriendelijke groet
Marie Christine
2 berichten
marie christine fr
Hallo ja zeker, de onderste roosters kunnen verwijderd worden om te reinigen, dus u bent niet verplicht ze te plaatsen
Arnaud
1 berichten
arnaud fr
Hallo. Is het mogelijk om in meer dan 3 termijnen te betalen? Hartelijk dank.
Clémentine
2 berichten
clémentine fr
Bestel geen kooi, u weet niet wanneer u deze zult krijgen. Ik heb 1 week geleden besteld en ze weten niet wanneer ze gaan verzenden
Zoomalia
221 berichten
zoomalia fr
Hallo Arnaud, Ik bevestig dat we betaling in 3 of 4 termijnen aanbieden via ONEY. Op dit moment hebben we een kleine vertraging met onze verzendingen, maar onze teams zijn gemobiliseerd om deze vertragingen te verhelpen ;) Ik sta tot uw beschikking voor alle aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Anaïs van Zoomalia
Stessie
7 berichten
stessie fr
Hallo, zou deze kooi geschikt kunnen zijn voor knaagdieren als ik het opnieuw inricht? (Chinchilla)
SOAZIG
1 berichten
soazig fr
Je pense que pour une famille de chinchilla avec des plateaux et hamac ça peut-être génial.
barthelemy
1 berichten
barthelemy fr
Hallo, ik heb een tamme ekster die niet losgelaten kan worden. Is het mogelijk om de tralies en de laden aan de onderkant van de kooi om te keren. De ekster moet kunnen krabben, lopen en met karton spelen, maar dat gaat zo niet; ze zal er alleen maar papier van maken.
Adrien
1 berichten
adrien fr
Bonjour,J’aimerais savoir si les rebords anti projections sont amovibles ou pas ?Je n’en n’ai pas l’utilité, pour mon usage ils seront plus encombrants qu’autre chose !Merci d’avance
Sabrina
1 berichten
sabrina fr
Bjr oui moi je ne l ai ai pas mise
Yasmina
2 berichten
yasmina fr
Hallo, ik zou graag willen weten wanneer de kooi weer op voorraad is zodat ik deze zo snel mogelijk kan bestellen, met vriendelijke groet
cathia
1 berichten
cathia fr

Bonjour,Je souhaiterais régler cette cage en 3 fois par carte bancaire ou chèque comment puis je faire s'il vous plaît ? Merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Hallo, Voor vragen of problemen met betrekking tot een bestelling kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 0 892 494 028 (van maandag tot vrijdag van 10:30 tot 12:30 uur en van 14:30 tot 17:30 uur). Een adviseur zal u alle nodige informatie over uw bestelling verstrekken. U kunt ook direct een e-mail sturen naar de klantenservice via de bestelvolging in uw klantaccount. U ontvangt binnen 24 uur een antwoord.
Met vriendelijke groet,
Het Zoomalia-team
FABRICE
1 berichten
fabrice fr
Wat is het verschil tussen de ZOLIA GABON kooi en de Cage double TWIN ARA? Ik twijfel tussen de twee. Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Ces deux modèles sont assez similaires, elles proviennent de deux fournisseurs différents.La cage Zolia Gabon bénéficie d'un meilleur rapport qualité/prix.

Cordialement,

L'équipe Zoomalia
bastien
2 berichten
bastien fr
Wat is de bekleding van de kooi? Is het niet giftig?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De coating van de kooi is loodvrije verf, niet giftig. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia team
M.-Noëlle
1 berichten
m.-noëlle fr
Hallo,Is de dubbele Zolia kooi voor grote papegaaien zwart/zwart of antracietkleurig??
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Cette cage est noire. Cordialement, L'équipe Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.