Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Drinkfontein Fresh-clear

86% van klanten

bevelen dit product aan

12 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Sylvie
1 berichten
sylvie fr
Mijn fontein die ik 15 dagen geleden heb gekocht, lekt ter hoogte van de voedingskabel van de pomp. Ik heb het gevuld met iets minder dan twee liter en de drijver is bijna helemaal bovenaan. Wat is er aan de hand? Hebben jullie dezelfde problemen? Als ik minder water doe, is het plastic bijna droog... Alvast bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, In het kader van een klantenservice vragen wij u direct contact op te nemen met onze klantenservice via de opvolging van uw bestelling. Zij zullen alles in het werk stellen om u snel een antwoord te geven en indien nodig contact op te nemen met de leverancier van het product. U kunt ook bellen naar onze klantenservice op 0 892 494 028 (van maandag tot vrijdag van 10:30 uur tot 12:30 uur en van 14:30 uur tot 17:30 uur). Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
CARINE
3 berichten
carine fr
Hallo, ik zou graag willen weten welke foto overeenkomt met de Cat it Senses 3l, aangezien er 2 totaal verschillende foto's van fonteinen zijn. Kunt u mij ook de verschillen tussen deze 2 fonteinen aangeven, alstublieft? Dank u, met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De derde foto komt overeen met de Drinkfontein Senses van Catit Design met wateronthardingsfilter, 3 LLDe eerste foto komt overeen met de Waterfontein Fresh-clear Compact voor katten, blauw, 2L Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Gaëlle
1 berichten
gaëlle fr
Hallo, ik zou graag willen begrijpen waarom de 3l navullingen niet compatibel zijn met de 2L fontein, omdat u geen 2l navullingen verkoopt
sabrina
1 berichten
sabrina fr
Hallo, ik heb de 2L fontein goed ontvangen, maar ik wilde weten of het normaal is dat de voedingsblok warm wordt zodra het in het stopcontact zit?? bedankt voor uw antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij adviseren u contact op te nemen met onze klantenservice via de opvolging van uw bestelling. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Martine
1 berichten
martine fr
Hallo,Kan de motor gemakkelijk vervangen worden in geval van een defect? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De motor kan heel gemakkelijk vervangen worden, maar storingen of defecten zijn uiterst zeldzaam! Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
FANNY
3 berichten
fanny fr
Hallo,Wat zijn de afmetingen van deze fontein alstublieft. Ik heb een kitten van 2 maanden. Ik vraag me af of het niet te groot zal zijn
Pierre
2 berichten
pierre fr
Hallo, het is mogelijk om de fontein te gebruiken voor een kitten, in ieder geval voor de mijne!
Pierre
2 berichten
pierre fr
Ik heb die uit deze gids meegenomen: https://www.ajouteraupanier.fr/animaux/fontaines-a-eau-chat/

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.