Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

dringend snel

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
christiane
5 berichten
christiane fr


goedenavond hoe kan ik een lopende bestelling annuleren

Hanane
9 berichten
hanane fr

Bonjour,

il faudrait appeler au plus vite le service clients!

christiane
5 berichten
christiane fr

merci nina_s j'ais reçu un email pour me dire que ma commande a bien etais

annulée mais il mon quand meme prélevé


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.