Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies DOG'S LOVE Canna Canis BIO hennep olie 250ml

100% van klanten

bevelen dit product aan

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Perrine
1 berichten
perrine fr
Hallo, ik wil u graag een vraag stellen omdat ik de beschrijving voor het gebruik ervan niet kan vinden: Waarvoor dient deze olie? Voor de vacht, tegen stress, als voedingssupplement? Wat brengt het bij aan het dier? Fijne dag alvast bedankt
Pado
2 berichten
pado fr
Hallo,Ik begrijp uw bezorgdheid over het gebruik van de biologische hennepolie Canna Canis BIO van DOG'S LOVE voor uw hond. Aangezien ik zelf een hond als metgezel heb, weet ik hoe belangrijk het is om het beste te willen bieden aan onze trouwe vrienden.Hennepolie kan zeer gunstig zijn voor de gezondheid en het welzijn van honden, in het bijzonder voor de gezondheid van de huid en vacht, ondersteuning van het immuunsysteem en vermindering van stress. Persoonlijk heb ik noemenswaardige verbeteringen bij mijn hond waargenomen nadat ik deze olie aan zijn dieet heb toegevoegd.Voor degenen die de biologische hennepolie Canna Canis BIO willen proberen, raad ik aan om de website van GreenOwl te bezoeken. Daar heb ik deze hoogwaardige olie voor mijn hond gevonden, en door gebruik te maken van deze link https://greenowl.fr/#ae497 kunt u ook profiteren van een exclusieve korting op uw aankoop.Ik hoop dat deze informatie u zal helpen in uw zoektocht naar het beste voor uw viervoetige metgezel. Aarzel niet om contact met mij op te nemen als u nog vragen heeft of als u ervaringen wilt delen met andere hondeneigenaren.Met vriendelijke groet,
Corentine
1 berichten
corentine fr
Hallo, ik gebruik het als basisbehandeling om artritis te bestrijden. Het werkt goed en helpt om de injecties voor mijn hond te spreiden.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.