Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Natvoer DOG'S LOVE Barf 100% vlees

88% van klanten

bevelen dit product aan

6 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Michel
1 berichten
michel fr
Hallo, hoe lang kan een geopende paté in de koelkast bewaard worden? Met vriendelijke groeten.
laurence
7 berichten
laurence fr
Hallo, voor een sportieve border collie van 24 kg stelt Doglove mij voor om 720 gram per dag te geven + 300 gram groenten? Kunnen jullie mij zeggen of dat goed is? Ik vind het veel.
Elisabetta Emilia
2 berichten
elisabetta emilia fr
Peut-on donner cette pâtée à un chiot bouvier bernois de 4 mois?
Patricia
1 berichten
patricia fr
Hallo, blijft de paté Dog's Love Barf goed bij kamertemperatuur? Kan dit product reizen zonder beperkingen?
stephanie
1 berichten
stephanie fr
ja, voor opening, daarna moet het in de koelkast bewaard worden
PATRICIA
1 berichten
patricia fr
hallo,Ja, dit kan bij kamertemperatuur bewaard worden als het blik gesloten is, want het is in principe een conservenblik. Maar eenmaal geopend moet je het in de koelkast bewaren voor maximaal 2 tot 3 dagen. Het kan reizen verdragen aangezien het een conservenblik is
stephanie
1 berichten
stephanie fr
Hallo, wat is de dagelijkse hoeveelheid voor een hond van 25 kg

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.