Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Transporttas Divina met identiteitskaart en schouderriem

85% van klanten

bevelen dit product aan

13 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
joël
1 berichten
joël fr
transport Divina ref 50784 hallo, is de tas goedgekeurd voor vervoer in het vliegtuig in de cabine?? wat zijn de afmetingen van de tas?met vriendelijke groet
Christelle
5 berichten
christelle fr
Bonjour Accepté sur Air Corsica, reis in september vorig jaar.
Francoise
2 berichten
francoise fr

Goedendag,

Is de draagtas Divina ref 50784 werkelijk voor een hond tot 15 kg en zijn de afmetingen daadwerkelijk 50x27x30, want onderaan de artikel pagina staat 50x30x20 vermeld? Kan de tas bij aankomst opgevouwen worden evenals de harde bodem? Mijn hond weegt 12 kg.

Dank u, met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze tas is geschikt voor uw hond van 12kg. Hij vouwt in zichzelf en zal de afmeting van de stevige bodem hebben wanneer opgevouwen. Deze tas is momenteel beschikbaar in twee maten: 50x28x h30cm en 40x26x h20cm.
Met vriendelijke groet,
Het team van Zoomalia
Kathleen
1 berichten
kathleen fr
Hallo Kunt u me het gewicht van de zak geven alstublieft? Dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze zak weegt ongeveer 1000g Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Christine
1 berichten
christine fr
Hallo,Mijn hond is een beetje langer dan de Jack Russel en weegt 9Kg200.Zou deze tas geschikt voor haar zijn?Bedankt voor uw antwoord. Fijne dag.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Als uw teefje een klein beetje groter is dan de Jack Russel, moet deze tas geschikt zijn. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Christelle
1 berichten
christelle fr
Hallo,Wat is het gewicht van de lege zak?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze zak weegt 1.150kg. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Nathalie
1 berichten
nathalie fr
Hallo,Ik wil deze tas aanschaffen voor mijn 2 chihuahua's die op dit moment 3 kg wegen met zijn tweeën. Is dit voldoende? Moet ik een maat groter nemen?Bedankt en fijne dag
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Ce sac semble convenir.

Cordialement,
L'équipe Zoomalia
Heloise
1 berichten
heloise fr
Hallo, is er een haak om de hond binnenin de tas te bevestigen? Bedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Il est équipé d'une petite sangle qui s' accroche au collier ou harnais de votre animal de compagnie et l' empêche de s'échapper Cordialement, Virginie de Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.