Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Dierenwinkel Toulouse

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Raphaël
2 berichten
raphaël fr


Hallo,Ik ga binnen een maand een kat krijgen in Toulouse, en om zijn spullen te kopen, heb ik advies nodig.Vertel me de beste prijs/kwaliteitsverhouding, levering... natuurlijk is de kosten voor mij belangrijk!Websites? Dierenwinkel in Toulouse voor katten? Tips? Aarzel niet!Alvast bedankt!

Sandra
261 berichten
sandra fr

Hallo Raphaël,

Websites hebben over het algemeen interessantere prijzen dan winkels.

Woon je in een appartement of een huis?

Voor je kat kan ik je premium kattenbrokken adviseren (van betere kwaliteit dan die je in de supermarkt kunt vinden), een kattenbak, eventueel een krabpaal zodat hij zijn nagels kan scherpen. Speelgoed (knuffels, kleine muisjes, ballen...), water- en voerbak. De kosten zijn niet erg hoog. Je kunt al op deze site kijken in de categorie kat om een idee te krijgen.

Vergeet niet om je kat te laten vaccineren om hem te beschermen tegen mogelijke ziekten.

Aarzel niet als je vragen hebt!

Tot later

Raphaël
2 berichten
raphaël fr

In een appartement! Is het dan echt nodig om hem te vaccineren? Ik ga hem laten castreren + tatoeëren, maar ik weet het niet met de vaccinaties... Bedankt!

Sandra
261 berichten
sandra fr

Hallo Raphaël,

Zelfs een kat die nooit naar buiten gaat, kan ziekten oplopen. Hij leeft niet alleen, door het huis binnen te komen kun je ziekteverwekkers meenemen die jouw kat kunnen besmetten. De concentratie van het vaccin zal worden gekozen op basis van de gewoonten van de kat (binnenkat, kat die naar buiten gaat...etc). Dus ja, ik adviseer je om hem toch te beschermen tegen mogelijke ziektes.

Tot ziens!


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.