Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Hondenren DOG TRAINING

86% van klanten

bevelen dit product aan

32 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
stéphanie
1 berichten
stéphanie fr
Hallo, Verkoopt u extra panelen waarmee het park uitgebreid kan worden? Ik kan ze niet op de website vinden. Met vriendelijke groet,
marie adeline
1 berichten
marie adeline fr
Hallo, Waar kunnen we de witte bevestigingen vinden om 2 panelen aan elkaar te koppelen? Bedankt
LYSIANNE
1 berichten
lysianne fr
Hallo, mijn puppy kan over het park heen springen, verkoopt u een hekwerk van de afmeting van de grond van het park om het als een dak te gebruiken? Dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Helaas verkopen wij dit soort product niet. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Delphine
1 berichten
delphine fr
Hallo, is het mogelijk om 2 kooien te kopen om een grote van 160 x 160 te maken? Het is voor een nestje puppy's!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt twee speeltuinen met elkaar verbinden om één grote speeltuin te maken. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Sidonie
1 berichten
sidonie fr
Hallo, Wat is het verschil tussen de uitbreiding en de hondenren? Met vriendelijke groeten,Sidonie
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De uitbreiding is een extra roosterpaneel dat u kunt toevoegen om een grotere hondenren te hebben. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Fabrice
1 berichten
fabrice fr
Hallo, is dit park geschikt voor een Franse bulldog?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit park is meer geschikt voor puppy's of kleine honden, gezien de hoogte van 62cm. We raden u een hoger park aan zoals dit, dat ook buiten gebruikt kan worden. https://www.zoomalia.com/animalerie/parc-pour-petits-animaux-loe-p-30430.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Leslie
1 berichten
leslie fr
Hallo, bevat dit park een deur zodat onze hond naar believen in en uit kan gaan? Met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit park heeft inderdaad een deur. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Marie
3 berichten
marie fr
HalloKan ik deze ren (door er twee te assembleren) gebruiken voor een Border Collie? Is het groot genoeg?Bedankt voor uw antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze ren is niet uitbreidbaar met een andere ren.Het zal een beetje te krap zijn voor uw Border Collier. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Sandrine
1 berichten
sandrine fr
Hallo,Ik zou graag willen weten of deze ren gebruikt kan worden voor een dwergkonijnBedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De afstand tussen de spijlen is 3 cm, dat zou moeten passen als u geen extra grote konijn heeft. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Audrey
1 berichten
audrey fr
Hallo,Is de ruimte tussen de tralies voldoende smal, zodat een Yorkshire Toy zijn kleine hoofdje er niet doorheen kan steken.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De afstand tussen de tralies is 3cm. Het hoofd van uw Yorkshire Toy kan hier dus niet doorheen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Maryline
1 berichten
maryline fr
Hallo, ik zou graag het gewicht van het park willen weten. Dank u!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het park weegt ongeveer 6 kg Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
amandine
2 berichten
amandine fr
hallo zou deze geschikt zijn voor een mannelijke Duitse herderpup? bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit hangt af van de werkelijke afmetingen van uw hond. Wij raden dit verblijf niet aan voor een Duitse herder. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
Caroline
1 berichten
caroline fr
hallo, ik begrijp het niet: verschillende mensen hebben het over de deur van het park en u zegt dat er geen deur is! Is er een? dank u
Julie
1 berichten
julie fr
Hallo,Stel dat ik dit park wil gebruiken om twee binnenruimtes van elkaar te scheiden. Hoe lang is het wanneer je de hekken naast elkaar plaatst? En, voor welk type hond is dit park geschikt (maximale grootte)?Met vriendelijke groeten.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Twee barrières naast elkaar meten 160cm in lengte. De hoogte van de barrière is 62cm. Dit product is bestemd voor honden van kleine of middelgrote grootte. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Valérie
2 berichten
valérie fr
hallo, met betrekking tot de vraag gesteld door Mathieu weet u nu of we 2 speeltuinen samen kunnen zetten, we krijgen 2 kleine beagles en het is om binnen te zetten...
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Na controle bij onze leverancier, kunt u inderdaad meerdere Dog Training rennen aan elkaar koppelen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
DOMINIQUE
3 berichten
dominique fr
Hallo, heeft het dog training park een deur? Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit park heeft geen deur. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia team
pascal
1 berichten
pascal fr
wat is de afstand tussen de tralies. dank u voor uw antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De afstand tussen de tralies van het dierenpark Dog Training is 3cm.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
mathieu
3 berichten
mathieu fr
als we meerdere parken kopen, kunnen we ze dan samen verbinden?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,

Gezien de roosters en bevestigingen in de verpakking zou ik neigen te zeggen dat een combinatie mogelijk is, aangezien u de bevestigingen zelf moet aanbrengen, maar ik plaats toch een voorbehoud.

Wat betreft de chromen buis, deze is klein en zal geschikt zijn voor uw chihuahua, zonder te groot te lijken.

Met vriendelijke groeten

Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.