Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

diameter neon

6 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
sylvie
16 berichten
sylvie fr


hallo ik zou graag willen weten of de diameter van belang is bedankt

franck
233 berichten
franck fr

Als je spreekt over T5 of T8 kan dit belangrijk zijn, maar ook een invloed hebben op je portemonnee.

De uiteinden van de buizen zijn hetzelfde, het is slechts een kwestie van prijs en verlichtingskracht.

Informeer jezelf, maar een kwaliteitsneon hoeft niet overdreven duur te zijn

sylvie
16 berichten
sylvie fr

dank je, ik ben op de site van Zoomalia maar weet niet welke ik moet nemen, kun je me begeleiden, dank je

sylvie
16 berichten
sylvie fr

ik heb natuurlijke planten maar kijk bij truffault zeiden ze dat mijn lamp waardeloos is

franck
233 berichten
franck fr

Een loopplank kost onvermijdelijk meer dan neonlampen, de verkopers van "trouffion" zijn er om omzet te maken, het is een winkel die ik sterk afraden ....

Kleine tip om te controleren wat niet meer werkt.

Sluit in eerste instantie je loopplank aan op een ander stopcontact.

Probeer in de tweede instantie de starter of starters te vervangen.

Probeer in de derde instantie de neonlamp of neonlampen te vervangen.

Als echt niets werkt vraag dan je man of een vriend om je loopplank te testen met een tester omdat het kan komen:

- van je draad

- van je schakelaar

- van de neonlamp houders

Ten slotte zal het zelf maken van een loopplank je veel veel minder kosten dan bij "trouffion".

Je kunt kant-en-klare loopplanken tegen een gereduceerde prijs vinden in een doe-het-zelfzaak.

Jammer dat je ver weg woont, anders had ik alles voor je gedaan, tot het maken van een noodzakelijke loopplank

sylvie
16 berichten
sylvie fr

bedankt het is goed het werkt inderdaad het waren de neon lampen

hartelijk dank voor de adviezen nogmaals bedankt

franck
233 berichten
franck fr

des te beter als alles werkt als je weer nodig hebt


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.