Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Dennerle V30 Complete professionele plantenvoeding

100% van klanten

bevelen dit product aan

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
hilaire
1 berichten
hilaire fr
Hallo,Bieden jullie de V30 van Dennerle en de E15 Fer aan. Zou het mogelijk zijn om ook de S7 Vitamix van dezelfde leverancier aan te bieden, aangezien de 3 producten samen het "bemestingssysteem van DENNERLE" vormen?Met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product is beschikbaar op bestelling, houd rekening met een levertijd van twee weken voor verzending. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
thierry
3 berichten
thierry fr
hallo, ik ben op zoek naar een complete meststof, vervangt V30 S7vitamix en E15FerActiv, of is het een aanvulling??? Ik heb drie beplante aquaria, ik heb dit product ontdekt tijdens de lancering van de derde van 360l. Een demo set werd gegeven met de aankoop van Dennerle-substraat.bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het is een complete meststof, maar moet gebruikt worden als aanvulling op andere vitaminen en meststoffen voor bemesting.

Cordialement, Sandy van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.