Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Dennerle CO2 Special Indicator + Ph

94% van klanten

bevelen dit product aan

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
cyril
1 berichten
cyril fr
hallo de prijs is gemarkeerd op 8,99 euro en wanneer ik het in mijn winkelwagen zet, gaat het terug naar de oude prijs van 9,99 euro vriendelijke groeten
Céline
1 berichten
céline fr
Hallo, Dat is helaas de prijs per stuk als u in bulk koopt. Veel prijzen worden zo weergegeven, het is misleidend van hun kant!!!
Lionel
3 berichten
lionel fr
PS. Ik heb de bellenteller goed schoongemaakt en opgeruimd waarin dit product moet worden geïntroduceerd (door hem ondersteboven te openen, het reagens erin te gieten, weer te sluiten en dan voorzichtig om te keren en vervolgens het geheel in het aquarium te plaatsen) ... Niets. De kleur verandert nooit, of ik nu de bellenteller net boven de CO2-diffuser plaats of aan de tegenovergestelde kant van het aquarium, zelfs niet na meer dan een week wachten tussen elke positie. Eerlijk gezegd, de druppeltest is veel betrouwbaarder. Ik heb een Dennerle bellenteller (waarvan ik veel andere producten met grote tevredenheid gebruik) en een set navullingen zoals deze te koop voor tweedehands als iemand geïnteresseerd is. :) Sorry, ik geef zelden negatieve feedback. Eerlijk gezegd zou ik met plezier het dubbele betalen als het goed werkte, anders.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.