Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Dennerle hoekfilter voor mini aquaria

86% van klanten

bevelen dit product aan

15 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Sonia
3 berichten
sonia fr
Hallo, ik wil de buis van de filter halen om een pomp te maken voor een waterval, maar welke slangen moet ik dan nemen? Welke diameter, 12/16? Ander? Alvast bedankt
Thibault
3 berichten
thibault fr
GoedenavondBlijkbaar is dit product niet meer beschikbaar, is er een nieuwe voorraad van uw kant gepland? Zo ja, heeft u enig idee wanneer dat zal zijn?Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product is momenteel beschikbaar. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
MATHILDE
1 berichten
mathilde fr
Hallo, kan ik dit filter horizontaal gebruiken?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit filter kan horizontaal geplaatst worden. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
christelle
1 berichten
christelle fr
hallo welke navulling moeten we gebruiken met dit filter bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt de volgende cartridges gebruiken: https://www.zoomalia.com/animalerie/element-filtrant-de-rechange-pour-filtre-d-angle-nano-clean-p-15400.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
anne marie
2 berichten
anne marie fr
kunt u mij de afmetingen van het filter geven a.u.b.? om te zien of het in mijn aquarium past. dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit filter heeft de volgende afmetingen: 7.5x4x17cm (lengtexdieptexhoogte) Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
anne marie
2 berichten
anne marie fr
hallo, ik heb een aquarium van 15 liter met een vechtvis. Zou dit filter kunnen passen zonder hem te vermoeien?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, ja, deze filter is geschikt. Hij is ontworpen voor aquaria van 10 tot 40L. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Sylvie
1 berichten
sylvie fr
Hallo, ik wilde weten of dit filter een knop of iets anders heeft om de waterstroom op het laagste te kunnen instellen, dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, er is een afstelknop. U vindt onder deze link de handleiding van het filter waar u de afstelknop kunt zien (Nr. 3 op de foto)http:/dennerle.com/fr/service/downloads/manuels/aquariophilie/nano/nano-filter-5925 Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
118163@RGPD.fr
1 berichten
wat is de totale hoogte van het filter alstublieft
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit filter meet ongeveer 17 cm. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
sandy
3 berichten
sandy fr
bonjour, les cartouches filtrantes sont les mêmes pour les 2 modèles ?cordialementSandy

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.