Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Demavic 100 reinigingsdoekjes multifunctioneel

94% van klanten

bevelen dit product aan

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
ANNE
71 berichten
anne fr
Hallo. Het zou voor mijn hond en kat zijn. We weten dat katten zich vaak likken. Als hij zich likt na het schoonmaken met het doekje en daardoor product binnenkrijgt, is dat dan schadelijk voor hem? Bedankt.
SAMIRA
4 berichten
samira fr
Hallo, er is geen probleem. Ik gebruik het al een jaar op mijn kat. Het is een goed product. Ik gebruik het om haar gezicht (ogen, neus, mond, oren) en haar poten schoon te maken. Bedankt.
CHRISTIANE
1 berichten
christiane fr
Ik heb ze gebruikt voor mijn hond, ze heeft ze heel goed verdragen en geen enkel teken van vergiftiging getoond.
Anne-Marie
2 berichten
anne-marie fr
Hallo, ik heb ze gebruikt voor mijn kleine poedel tot op de dag dat ze de samenstelling veranderden; nu zit er aloë vera in en daar is ze allergisch voor, anders zijn het goede doekjes en niet schadelijk.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.