Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

De kattenbakzak

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Sonia
8 berichten
sonia fr


Hallo! Dus ik heb een klein probleempje met betrekking tot de kattenbakzak. Wat ik niet snap is dat, zelfs wanneer de kattenbakzak goed in de kattenbak ligt! Dan komt mijn poesje haar behoefte doen, maar wanneer ze krabt om het te bedekken, blijven de klauwen aan het plastic hangen, dat gaat helemaal niet Of is er een systeem dat ik niet heb gedaan of zo :S

hebben jullie hetzelfde probleem?!

Sandra
261 berichten
sandra fr

Hallo,

Misschien is er niet genoeg kattenbakvulling...

Sonia
8 berichten
sonia fr

Ah ja, misschien, maar als ik er meer in doe dan gewoonlijk, dan overstroomt het en dan maakt ze er overal een zooi van :/ Ik weet het niet .. toch bedankt voor je antwoord :)


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.