Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Daphnies visvoer

84% van klanten

bevelen dit product aan

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Nicole
1 berichten
nicole fr
Hallo, ik heb voor het eerst gedroogd natuurvoer daphnies gekocht voor mijn twee goudvissen. Is het normaal dat het voer aan het oppervlak van het water blijft? Alvast bedanktNicole Pavet
valerie
8 berichten
valerie fr
Hallo, het is inderdaad normaal dat het voedsel drijft. Het is gedehydrateerd en kan niet zinken, maak je geen zorgen.
Julien
2 berichten
julien fr
Hallo, ik zou graag willen weten of dit alleen lekkernijen zijn voor goudvissen of ook voor alle andere zoetwatervissen (guppy, scalare, platy, zwaarddrager, enz.) Dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze snacks zouden geschikt moeten zijn voor uw siervissen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Gilles
3 berichten
gilles fr
Bonsoir doit on les réhydrater avant de les mettre dans l'aquarium, car mes poissons (guppys, tétras et cardinalis) n'ont pas l'air d'apprécier ?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,

De vissen die u heeft zijn normaal gesproken erg dol op watervlooien. Het is niet nodig om ze te rehydrateren. We raden u aan een bericht te plaatsen in ons forum: https://www.zoomalia.com/forum/

Met vriendelijke groet,
Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.