Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Hambot Dailys

92% van klanten

bevelen dit product aan

11 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Julie/Gregory
2 berichten
julie/gregory fr
Nous avons un chiot boxer de 4 mois ( il fait 27 kgs) et nous lui donnons cet os ms toujours sous surveillance et il adore!
Nathalie
1 berichten
nathalie fr
Hallo, mag ik dit bot aan een puppy geven?
Eric
1 berichten
eric fr
Het bot is te groot voor een puppy, later...
Carole
1 berichten
carole fr
Hallo, alles hangt af van het type puppy; als het een Mechelse herder is, ja; als het een Spitz is, nee ..
Lydia
2 berichten
lydia fr
Geen problemen voor puppy's of honden, sinds ik ze deze hambeen geef hebben ze geen last meer van tandsteen, en ze zijn er dol op... (ik heb 3 Golden Retrievers) één been per maand per hond. Lydia
Dylan
1 berichten
dylan fr
Persoonlijk geen enkel probleem met mijn 3 maanden oude rottweiler pup of mijn 2 jaar oude Shitzu.
Madina
1 berichten
madina fr
Voor mij brokkelt het bot ook af en vinden we stukjes ervan terug in de ontlasting. De dierenarts heeft me bijna verboden om botten te geven aan mijn puppy omdat deze afgebrokkelde stukjes juist darmobstructies kunnen veroorzaken. Bovendien blijft het, zelfs als het afbrokkelt, een beetje hard voor melktanden als de puppy die nog niet heeft verloren.
ludovic
1 berichten
ludovic fr
LOS ET GOED MAAR IK HEB EEN STAFFORDSHIRE DIE HET VERWOEST (KNAAGT) IN 3 MINUTEN
pascale philippe
1 berichten
pascale philippe fr
hallo ik heb deze bot aan mijn 5 maanden oude Mechelse herder gegeven en hij heeft hem volledig versleten en alles ingeslikt en ik merkte het pas op het einde op en natuurlijk overgegeven maar het leek hem wel te smaken nu vraag ik aan de slager een groot rundbot en zij slijpt haar tanden erop aan jullie om te zien
armelle
1 berichten
armelle fr
Non il ne faut pas le donner à un chiot. Mon beauceron de 35kg adore mais je n'en donne pas trop souvent car diarrhée après... mais ça détartre bien les dents.
Elisabeth
18 berichten
elisabeth fr
Is het normaal dat het heel droog is? Het valt in veel kleine stukjes uiteen en de poepjes van mijn boubou zijn erg hard als ik hem met dit botje laat! Natuurlijk is hij er dol op, maar ik ben er niet zeker van dat al deze botspaanders die bij elke kauwsessie afbrokkelen ideaal zijn?! Bedankt voor uw hulp en als iemand mij kan vertellen hoe ik een beoordeling kan plaatsen over mijn gekochte producten, bij voorbaat dank
Ophelie
2 berichten
ophelie fr
Dit bot is best goed voor een volwassen hond van meer dan 20/30 kg, afhankelijk van het voedingspatroon dat hij krijgt, want een hond die brokken eet en een ander die BARF (Biologically Appropriate Raw Food) eet, zal niet op dezelfde manier verteren... maar het blijft een "semi-gekookt" bot, omdat het een product is dat gerookt is. Daardoor zal het op den duur verbrokkelen met het kwijl van de hond.. toch blijven rauwe vlezige botten het beste. Ik geef ze aan mijn grote Dogo Argentino van 50 kg, maar echt alleen bij bepaalde gelegenheden en onder toezicht. Mijn kleine spitz krijgt echter andere dingen om op te kauwen xD...

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.