Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies 100% Natuurlijke hondensnacks Reepjes Zalm & Kabeljauw DAILYS

96% van klanten

bevelen dit product aan

9 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Florence
2 berichten
florence fr
Hallo, laat de snoepjes van zalm en kabeljauw een geur achter op de vingers en maken ze de vingers vettig?
Malika
1 berichten
malika fr
Hallo, nee helemaal niet, in tegenstelling tot de gedroogde kleine visjes
Xavier
2 berichten
xavier fr
Hallo, nee helemaal niet. Met vriendelijke groet, Xavier
FABIENNE
2 berichten
fabienne fr
Hallo, nee helemaal niet. Met vriendelijke groeten, Fabienne
MARJORIE
1 berichten
marjorie fr
Hallo, nee geen geur en helemaal niet vet. Mijn hond vindt het geweldig! Ik raad het aan, evenals de gedroogde kipblokjes van hetzelfde merk!! Geweldig voor wandelingen. Fijne dag en een knuffel voor de hond!
Andrea
4 berichten
andrea fr
Hallo, helemaal niet vet. Mijn hond is dol op dit merk! Fijne dag en kusjes voor de hond!
audrey
2 berichten
audrey fr
Bonjour non pas du tout aucune odeur que ce soit a l'ouverture du paquet ou sur les doigts et ce n'est pas gras du tout . Cordialement
OBADIA
1 berichten
obadia fr
Nee, helemaal niet, en geliefd bij mijn hond, het is een echte traktatie!
isabelle
1 berichten
isabelle fr
Hallo, nee, geen geur aan de vingers, maar het zit in een pekel dus doe het boven een schoteltje.
benedicte
2 berichten
benedicte fr
Geen geur, geen vet, geen intolerantie, mijn BBS is er dol op

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.