Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies CROCORICO Terrine zonder granen 100% Frans voor de hond - 3 recepten naar keuze

10 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
JESSIE
1 berichten
jessie fr
Hallo. Geeft iemand hier pasta of gepofte rijst bij? Zo ja, hoeveel paté en hoeveel pasta/rijst? Mijn hond weegt 13kg.
Didier-Callix
2 berichten
didier-callix fr
Mijn Australische herder hond houdt erg van deze paté die ik haar geef gemengd met haar Orijen brokjes en soms (niet altijd) met daarnaast pasta, rijst of sperziebonen. De brokjes blijven het hoofdvoedsel in haar bakje (proteïnen zijn immers essentieel), de paté en de toegevoegde extra's dienen alleen om het "smakelijker" te maken. De paté is veel minder voedzaam, en wat betreft pasta/rijst, dat moet sporadisch blijven en in redelijke hoeveelheden. Hetzelfde geldt voor de sperziebonen. Soms wordt er een klontje eenden-, ganzenvet of zelfs plantaardige vet bijgedaan om de eetlust te stimuleren bij het begin van de maaltijd.
Evelyne
4 berichten
evelyne fr
Mijn middelgrote hond van 8 jaar is er dol op. Meestal is 1 blik goed voor 3 maaltijden (ik bewaar de rest in een tupperware.) En ik meng het met senior brokjes. Het dient als een smaakmaker en stimuleert zijn eetlust. Zeer verteerbaar.
Kilian
1 berichten
kilian fr
Hallo, hoe lang kun je een geopend blik bewaren? Bedankt
christine
11 berichten
christine fr
hallo, persoonlijk koop ik kleine doosjes, 4 dagen in de koelkast, voor mij niet langer, daarna ruikt het sterk!
Evelyne
4 berichten
evelyne fr
Mijn middelgrote hond van 8 jaar is er dol op. Meestal is 1 blik goed voor 3 maaltijden (ik doe de rest in een Tupperware.) En ik meng het met senior brokken. Het dient als lekkernij en stimuleert zijn eetlust. Zeer verteerbaar.
Andrea
4 berichten
andrea fr
Ik koop altijd blikken van 400g en deel ze in vier maaltijden: een deel gaat in zijn kom en de andere drie in een Tupperware in de koelkast. Ik vind altijd dat het vierde deel nog steeds vers en smaakvol is. Mijn hond is 13 jaar oud en weegt 17 kg, maar hij eet ook ontbijtjes, snacks gedurende de dag en, net als ik, een klein avondmaal, dat voor hem bestaat uit 100g vlees en 100g brokjes met de bijpassende smaak.
Evelyne
4 berichten
evelyne fr
Donc,perso je garde facilement 1 boîte 3 jours au frigo.
CLAIRE
1 berichten
claire fr
Mon cavalier king Charles les aime. Je lui donne la pâtée en 3 fois mélangées avec du riz soufflé et ses croquettes Hill’s
CYRIL
2 berichten
cyril fr
Comptez environs 4 jours pas plus. Je la ferme avec un couvercle plastique qui protège plus de l'air et contre les odeurs. Vous pouvez récupérer le couvercle sur certaine boites du commerce ou vendu spécialement. Je crois que ZOOMALIA les proposent.. Bien vous et votre compagnon..
Catherine
1 berichten
catherine fr
Hallo, ik let op de kwaliteit van de ingrediënten die worden gebruikt in uw producten. Echter, als ik het uitreken, tussen de 60 en 70% zijn geïdentificeerde ingrediënten; wat is de rest???

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.