Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies CROCORICO Mousse zonder granen voor katten 100% Frans - 2 recepten om uit te kiezen

17 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Maryse
1 berichten
maryse fr
Mijn kat vond het helemaal niet leuk
Frédérique
1 berichten
frédérique fr
Hallo, weet u hoe lang je het geopende blik in de koelkast kunt bewaren?
corinne
2 berichten
corinne fr
Pardon deze 4 dagen goed gesloten
Sandrine
1 berichten
sandrine fr
Bonjour juste savoir si en tant qu'association nous pourrions obtenir des tarifs en vous remerciant
Zoomalia
221 berichten
zoomalia fr

Hallo,

Ja, inderdaad bieden wij speciale tarieven aan voor verenigingen en professionals.

Om te weten hoe u verder moet gaan, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze klantenservice :)

Fijne dag verder,

Met vriendelijke groet,
Aurore van Zoomalia
Patricia
1 berichten
patricia fr
Ik dacht mijn 12-jarige poes Hemy een plezier te doen door haar deze mousse aan te bieden, maar helaas wilde ze het niet. (Mijn honden vonden het heerlijk
Nadia
1 berichten
nadia fr
Bonjour je voudrais savoir si c'est un mixte ou non dans les lots car j'ai voulu commander 6 poulet et 6 canard ça m'a tout mis dans la même ligne merci
alexandra
2 berichten
alexandra fr
Ik heb ze zojuist besteld en voor mij zijn dat 6 dozen van dezelfde smaak in een partij
Aurélie
1 berichten
aurélie fr
Hallo,

Ik heb dit merk pas ontdekt via jullie magazine dat ik ontving bij mijn laatste bestelling van deze week. Ik kijk ernaar uit om deze nieuwe Franse paté aan mijn kat te laten proeven. Op dit moment is er echter niet veel keuze wat betreft smaken. Mijn kat houdt vooral van tonijn. Denken jullie erover om later meer smaken aan te bieden?

Bedankt!
Aurélie
Noémie
1 berichten
noémie fr
Hallo,Zou het mogelijk zijn om de fosfor- en calciumgehalten van het zeekip, zeeduivel en zeewier te weten?Alvast bedankt.
Annie
2 berichten
annie fr
HalloHier zijn de gevraagde percentages Fosfor: 1,02%Calcium: 0,23%Koolhydraten: 3,00%.Met vriendelijke groeten,Annie
CECILE
1 berichten
cecile fr
Hallo,Wat betekent de afkorting "vsm" in de ingrediëntenlijst? Ingrediënten: Hart van eend en kip: kip 40% (hart en lever, maag, vsm), eend 15% (vsm), kalkoen 15% (vlees), mineralen.Wat is de herkomst van het gebruikte vlees? Heeft het het HFC-keurmerk (geschikt voor menselijke consumptie)?
FRANCOIS
1 berichten
francois fr
VSM is Vlees dat Mechanisch is Gescheiden, het wordt gebruikt om te recupereren wat mogelijk is van de karkassen, oftewel wat overblijft nadat het "nobele" vlees is verwijderd. Dit zie je aan het asgehalte dat iets te hoog is (het zou niet meer dan 2 of maximaal 3% moeten zijn), dus het wordt bereid uit de restanten. Er zijn veel ergere dingen, maar er zijn ook betere in premium voedsel.
YASMINA
13 berichten
yasmina fr
Hallo, ik had graag het fosforgehalte en het koolhydraatgehalte willen weten, die twee belangrijke elementen zijn maar niet in uw beschrijving worden vermeld.
PASCALE
1 berichten
pascale fr
Hallo, Er staat een antwoord in de andere reacties, hier is het voor u opgeschreven:Fosfor: 1,02%Calcium: 0,23%Koolhydraten: 3,00%.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.