Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Constipatie bij katten

Geen antwoord gegeven
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Marie
1 berichten
marie fr
Hallo allemaal, Ik was vorige week bij mijn dierenarts met mijn 7 jaar oude vrouwelijke maine coon. Ik vermoedde constipatie, maar de dierenarts zei dat ze niet verstopt was, maar dat haar uitwerpselen erg hard waren. Ze gaf me een pasta om haar te voeden om de doorgang te vergemakkelijken. Sindsdien gaat ze heel weinig en zijn haar uitwerpselen erg klein (bolletjes) en niet zo veel. Ik geef haar veel water, haar kattenbak is schoon, ze heeft kattengras, Hills speciale spijsverteringsbrokjes. Ik weet niet goed wat ik meer kan doen om haar te helpen. Ze ziet er echter niet ziek uit, haar algemene toestand is goed, maar ik maak me toch zorgen... haar kattenvoer in blik geven heb ik al geprobeerd, maar ze eet het niet... bedankt voor jullie eventuele adviezen ☺️

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.