Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Rugzak Connor voor honden of katten

76% van klanten

bevelen dit product aan

24 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
damienne
1 berichten
damienne fr
hallo, ik heb een shih tzu van 7 kg. Heeft deze tas een opening aan de bovenkant zodat de hond zijn hoofd erdoor kan steken? Is de bodem stevig genoeg voor zo'n gewicht?
Aissatou
1 berichten
aissatou fr
Hallo, is deze tas geschikt voor een vliegreis?Zo niet, kunt u er dan een aanbevelen waarmee zou kunnen reizen?Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, wat betreft reizen in het vrachtruim hebben luchtvaartmaatschappijen conformiteitsaanbevelingen. Voor reizen in de cabine moet u uw luchtvaartmaatschappij vragen welke norm vereist is. Met vriendelijke groet, Madeline van Zoomalia
Véronique
2 berichten
véronique fr
Hallo, ik zou graag deze tas willen bestellen, maar eerst willen weten of het geschikt is voor een Yorkshire van 4 kilo en van gemiddelde grootte, ik reis 6 uur met de trein, zal hij comfortabel zijn? Kan deze tas als buiktas gedragen worden? Welke andere tas zou u aanbevelen? Dank u, met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze tas zou geschikt moeten zijn voor uw Yorkshire. Om hem tijdens het vervoer comfortabel te maken, kunt u een klein dekentje of kussen in de tas plaatsen. Deze tas is een rugzak en is niet bedoeld voor gebruik op de buik. Als u een buiktas wilt, kunnen we dit soort product aanbevelen: https://www.zoomalia.com/animalerie/sac-ventral-backpack-large-p-21658-c-832.html https://www.zoomalia.com/animalerie/sac-ventral-savina-p-9799.html

Met vriendelijke groeten,
Het Zoomalia-team
annabelle
1 berichten
annabelle fr
hallo, wat zijn de verschillen tussen deze tas en de tas Shiva alstublieft? dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De rugzak Connor is iets groter dan de rugzak Shiva.Afmetingen rugzak Connor : 44 × 30 × 21 cmAfmetingen rugzak Shiva : 41 × 30 × 21 cm Met vriendelijke groeten, Christelle van Zoomalia
Anina
1 berichten
anina fr
Goedenavond,ik heb twee pinscher met een totaal gewicht van 7,7 kg, en ik zoek iets om ze in de trein te vervoeren terwijl ik mijn handen vrij heb,zou dit geschikt zijn? en zal de bodem stevig genoeg zijn? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, deze tas zou geschikt zijn, maar voor het comfort van uw dieren raden wij u aan een ruimere tas te nemen. Met vriendelijke groeten, Madeline van Zoomalia
Anne-Laure
2 berichten
anne-laure fr
Bonjour, j'aimerai savoir si le fond du sac est rigide, s'il ploie sous le poids d'un chat de 4/5kg.Pourriez-vous également me ré-indiquer les dimensions du sac en précisant s'il s'agit de la largeur, de la hauteur, ou de la profondeur.Merci d'avance.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, ja de bodem van de tas is stevig en kan tot 8 kg dragen. De afmetingen zijn: 44 cm breed x 30 cm hoog x 21 cm diep. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
jean francois
1 berichten
jean francois fr
hallo, heeft de tas een interne bevestiging voor de veiligheid van de hond om te voorkomen dat de hond springt dank u vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Er is een interne lijn in deze tas. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
Dominique
2 berichten
dominique fr
Hallo,Ik heb een nogal kwetsbare kat. Ik zoek een draagtas om hem mee te nemen in het openbaar vervoer. Ik heb 3 vraagjes over deze tas:Hoe zwaar is de tas als deze leeg is?Is er een uitneembare bekleding op de bodem van de tas om het comfort van de kat te garanderen?Ik zou ook graag willen weten of de tas gemakkelijk schoon te maken is.Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze tas weegt 950g als hij leeg is, hij heeft geen uitneembare bodem voor comfort, hij kan worden schoongemaakt met een vochtige doek. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
VASCO
1 berichten
vasco fr
Hallo,Zou deze tas geschikt zijn voor een vliegtuigvlucht van 02h30?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Hallo, Deze tas is niet goedgekeurd door luchtvaartmaatschappijen. Wij kunnen u echter adviseren over onder andere deze kooi, die voldoet aan de IATA-normen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
anne
1 berichten
anne fr
hallo, zou u mij kunnen vertellen of deze rugzak geschikt zou zijn voor een teckel, hij meet 55cm van snuit tot achterste. Ik vervoer hem af en toe met de scooter en ik heb echt een rugzak nodig. Heeft u een artikel om mij aan te bevelen? Bedankt, Anne
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze tas zou geschikt moeten zijn, het is de grootste rugzak die we hebben. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia team
Wendy
1 berichten
wendy fr
Hallo, ik zou deze tas willen gebruiken om mijn Franse bulldog op de motor te vervoeren. Is deze tas geschikt?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De rugzak Connor is te klein voor uw Franse Bulldog, tenzij hij nog klein is...Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team.
christelle
2 berichten
christelle fr
Kan een shi-tzu hierbinnen komen.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze tas zou goed geschikt zijn voor een Shih-Tzu.Met vriendelijke groet, Het Zoomalia team
nathalie
1 berichten
nathalie fr
Hallo, Ik ben op zoek naar een tas om mijn Cavalier King Charles (8 kg) in te doen, zodat ik hem mee kan nemen op de scooter. Wat denkt u? Heeft u een tas aan te bevelen? Alvast bedankt Nathalie
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Het model Connor zou wat krap kunnen zijn omdat uw hond 8kg weegt en deze tas een dier tot 8kg kan dragen (dus uw hond mag niet aankomen). Anders is misschien het model Roadsign geschikt.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.