Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Catit pixi wit en staal - 2,5L - Drinkfontein voor katten

98% van klanten

bevelen dit product aan

10 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Laetitia
2 berichten
laetitia fr
Hallo,Kan de fontein aangesloten worden op een noodaccu via USB-poort? Bedankt!
solene
11 berichten
solene fr
Hallo, kan alles wat van plastic is in de vaatwasser? Bedankt voor uw antwoord.
Sandrine
1 berichten
sandrine fr
Hallo, ik wil graag weten of de binnenkant van de tank van staal is, want ik wil geen waterreservoir van plastic alstublieft. Bedankt
Isabelle
1 berichten
isabelle fr
Hallo Sandrine,Nee, het binnenste van de fontein is van plastic, alleen de bovenkant is van roestvrij staal. Ik was ook niet echt voorstander van plastic, maar deze fontein is echt geweldig
martine
3 berichten
martine fr
Hallo, ik heb net deze fontein gekocht maar het kleine uitstroommondje blijft niet zitten. Het schiet los zodra ik de fontein aanzet door de waterdruk. Moet ik het erin drukken? Bedankt voor jullie antwoorden
Tatiana
2 berichten
tatiana fr
Goedenavond, neen, u hoeft geen kracht te gebruiken om het vast te klikken.Mvg
magali
1 berichten
magali fr
Hallo,Ik begrijp het elektrische systeem van de Fontein niet. Is het oplaadbaar via USB-kabel (werkt het op batterij?) of moet het non-stop aangesloten zijn? Als het op batterij werkt, kan het dan buiten geïnstalleerd worden?Alvast bedankt voor uw antwoorden. Met vriendelijke groeten
Tatiana
2 berichten
tatiana fr
Goedenavond, Inderdaad, de fontein moet continu aangesloten zijn, tenzij u hem 's nachts wilt uitzetten. Met vriendelijke groet,
martine
3 berichten
martine fr
Nee, er zit geen batterij in, het is continu aangesloten op het stopcontact. Ik denk niet dat het bedoeld is om buiten gebruikt te worden.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.