Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Watervalfilter Aquaya voorr aquarium tot 90L - wit of zwart

73% van klanten

bevelen dit product aan

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Gwendoline
4 berichten
gwendoline fr
Goedemorgen,

Ik heb een aquarium gekocht waarbij een interne filter van 280 l/u (4 W) met schuim en koolstof inbegrepen was, zoals die, maar helaas heb ik daar geen gebruiksaanwijzing bij gekregen. Ik heb dus enkele vragen:
- Moet ik de hele filter onderdompelen of de top eruit laten om de waterval te hebben? (ik heb op internet gelezen dat je het niet helemaal moet onderdompelen anders zou hetzelfde water gefilterd worden)
- Moet ik hem continu laten draaien, 24/7? Aquarium voor 1 strijdervis

Bedankt voor uw antwoord.

Met vriendelijke groet,
Mickael
2 berichten
mickael fr
Hallo, voor waterval filters zoals deze moet de waterval buiten het water gelaten worden, het filter dient om het water van uw aquarium te reinigen, persoonlijk laat ik het de klok rond draaien, maar iedereen doet zoals hij wil... Ik heb ook een vechtvis in een 18-liter aquarium met dit filter in een klein model.
Gwendoline
4 berichten
gwendoline fr
Goedemorgen, Ik heb een aquarium gekocht waarbij een binnenfilter van 280 l/h (4 W) met spons en kool was inbegrepen, zoals deze, maar ik heb helaas geen handleiding ontvangen. Daarom heb ik enkele vragen:
- Moet ik het hele filter onderdompelen of de bovenkant vrijlaten om de waterval te hebben? (ik heb op internet gelezen dat je het niet volledig moet onderdompelen anders wordt hetzelfde water gefilterd)
- Moet ik het de klok rond laten draaien? Aquarium voor 1 Siamese kempvis
Bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groet

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.