Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies CARNILOVE Adult Salmon

96% van klanten

bevelen dit product aan

13 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Guillaume
2 berichten
guillaume fr
Hallo, op deze pagina https://www.zoomalia.com/animalerie/croquettes-pour-chien-sans-cereales-c-997-g-237-1.html staat vermeld 12kg +2kg gratis, terwijl op deze pagina https://www.zoomalia.com/animalerie/carnilove-adult-saumon-pour-chien-p-30215.html staat aangegeven 12kg+1.5kg gratis en direct daaronder 12kg+2kg gratis en als je bestelt is het 12kg+1.5kg, het is niet erg duidelijk en misleidend....
Stéphanie
1 berichten
stéphanie fr
Hallo, ik heb net de set besteld en stel mezelf precies dezelfde vraag. De pakketten van Carnilove wegen 1,5 kg, dus ik dacht dat ze niet speciaal een pakket van 2 kg hadden gemaakt... hoe dan ook, het blijft economisch voordelig, hoewel misleidend ben ik het met u eens. Ik zal mijn reactie updaten wanneer ik mijn bestelling heb ontvangen.
Mathieu
84 berichten
mathieu fr

Goedendag,

Er is een fout gemaakt met de promotiemacaron, de huidige aanbieding is inderdaad: 12kg + 1.5kg GRATIS.

Wij bedanken u voor uw feedback.

Wij wensen u een fijne dag toe,

Het Zoomalia-team
ayane
3 berichten
ayane fr
Hallo. Ik zou graag willen weten of dit een kookproces op lage temperatuur is. Ik kan de informatie niet vinden.
julie
5 berichten
julie fr
Hallo, ik heb een American Bully die atopisch is en ernstige allergieën heeft. Voorheen kreeg hij Royal Canin Maxy Puppy, maar nu probeer ik Optimus Sensitive Skin. Zou Carnilove echter niet beter zijn, omdat het graanvrij en hypoallergeen is? Wat raden jullie aan?
julie
5 berichten
julie fr
Dank u voor uw antwoord. De mijne heeft knoppen en na haaruitval de oren ogen pootjes rood. Want nu twijfel ik tussen de optimus fish of carnilove
julie
5 berichten
julie fr
Ja, hetzelfde met rode knopjes en rode plaatjes, het vormt korsten en die vallen eraf. Bedankt, ik zal het proberen.
jessica
7 berichten
jessica fr
Hallo, mijn hond is zeer intolerant voor vlees en verdraagt alleen vis, bij voorkeur zalm. Bovendien verliest ze het hele jaar door enorm veel haar als ze geen aangepaste voeding krijgt. Zou Carnilove zalm geschikt zijn voor dit type probleem?
amandine
1 berichten
amandine fr
Bonjour Jessica, je ne sais pas si cela va vous aider mais les croquettes carnilove sont top! les seul croquettes que mes chien mange sans rechigné... J'ai essayé les saumons depuis 3 mois, mais je vais revenir sur les carpes et truite, a mon sens qui sont mieux niveau ingrédients malgré la grosseur des croquettes mais qui ne gêne pas mes petit chien. Par contre pour le poil de votre chien vous devriez essayer l'huile de saumon Grizzly au top ! Bon pour la santé de votre chien et les perte de poils ne se font quasiment plus.
Charlene
1 berichten
charlene fr
Hallo Jessica, Ik had hetzelfde probleem als jij met de hondenbrokken; mijn hond was zelfs 3 kilo afgevallen, zelfs met brokken die 40% echte eiwitten bevatten. Hij kon zijn oude vleesgebaseerde brokken niet meer verdragen. Op advies van een vriendin heb ik CARNILOVE ZALM geprobeerd. Het waren echt de wonderbrokken, geen diarree meer, geen slechte geur meer dankzij yucca, probeer een klein pakje en je zult zien!!! Ik doe er ook zalmolie overheen, 100% natuurlijk QUALITY SENS van ZOOOMALIA. Mijn kleintje is blij en is nu al 3 maanden dol op zijn brokken. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.
Isabelle
1 berichten
isabelle fr
Ik geef 200g. Actieve hond van 19 kg. Maar hij eet in 2 keer, hij reguleert zichzelf
DAVID ET INGRID
1 berichten
david et ingrid fr
Hallo, is het mogelijk om de grootte van de brokjes te weten en de hoeveelheid die gegeven moet worden aan een hond van ongeveer 13 KG. Dank u wel
Melissa
4 berichten
melissa fr
Hallo, ik heb een gesteriliseerde Franse bulldog die zachte ontlasting heeft, aan haar poten likt en haar lippen krabt. Ze heeft een beginnende pyodermie. Zou Carnilove haar kunnen helpen? Ze weegt 8,9 kg, dus hoeveel zou ik haar moeten geven? Bedankt voor je hulp.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.