Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies CARNILOVE Adult Lamb & Wild Boar

93% van klanten

bevelen dit product aan

10 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
CLEMENTINE
1 berichten
clementine fr
Hallo,Ik geef deze Carnilove brokken aan mijn hond, hij is er dol op en verteert ze erg goed, maar hij is net gecastreerd, kan ik hem deze blijven geven of heeft u andere Carnilove brokken die u kunt aanbevelen? (De dierenarts heeft ons gewaarschuwd om op het gewicht te letten en brokken voor gecastreerde honden te kopen)
Danielle
2 berichten
danielle fr
Hallo, ik gebruik nu al 6 maanden Carnilove nadat ik de aanbevelingen van de ACT (alarm croquettes toxiques) had gelezen, omdat het graan- en aardappelvrije brokken zijn (een hond is een carnivoor en heeft dat helemaal niet nodig!), ze zijn niet te duur in vergelijking met sommige (zeker nog beter zoals Aminikos enz.) en mijn gesteriliseerde Duitse Herder is hierdoor haar vroegere molligheid die ze had met haar vorige klassieke grote merk brokken (om ze niet bij naam te noemen) kwijtgeraakt en nu ziet ze er prachtig uit en is dol op haar brokken
Hugues
1 berichten
hugues fr
Persoonlijk eet mijn 7-jarige gesteriliseerde Beauceron teefje dit dagelijks al 4 of 5 jaar en ze is niet te dik.
noel
1 berichten
noel fr
Hallo, ik heb al meerdere jaren een boxer en ik gaf hem eerst Carnivole met lam en wild zwijn en hij had spijsverteringsproblemen. Daarom ben ik overgestapt op Acana Senior en sindsdien zijn er geen problemen meer.
Catherine
2 berichten
catherine fr
Mijn hond is nu gesteriliseerd en we gaan door met deze brokjes omdat ze rijk zijn aan eiwitten en vrij van granen. Om te voorkomen dat uw teefje dik wordt, moet u haar geen extra lekkernijen geven als zij de neiging heeft om te bedelen. Het beste is om een beetje mager vlees toe te voegen voor een extra aanvoer van eiwitten die haar een vol gevoel zullen geven met groenten en dat zal haar niet doen aankomen.
valerie
2 berichten
valerie fr
Hallo, uiteraard kunt u de dosis een beetje verminderen als u merkt dat uw hond aankomt
Christophe
1 berichten
christophe fr
Bonjour, notre chienne est stérilisée et nous n'avons pas constaté de prise de poids anormale. Nous ne lui donnons que des croquettes Carnilove, par contre nous varions de temps en temps les "goûts".
leny
1 berichten
leny fr
Hallo, ik wilde weten of deze brokken geschikt zijn voor mijn Duitse herder van 2 maanden en of de brokken niet te groot zijn zodat hij goed kan kauwen, bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor uw Duitse herder puppy raden we aan om CARNILOVE brokken voor puppy's van grote rassen te nemen.https://www.zoomalia.com/animalerie/carnilove-puppy-saumon-et-dinde-pour-chiots-de-grande-race-p-30212.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
PATRICIA
2 berichten
patricia fr
Hallo, Wat betekent herverpakt pakketMy
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit betreft een product waarvan de zak beschadigd is. De inhoud is intact en de kwaliteit van de brokjes is niet aangetast, maar de verpakking kan opnieuw zijn dichtgeplakt of vervangen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.