Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies CARNILOVE Adult, Eend & Fazant

91% van klanten

bevelen dit product aan

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Jean-Marie
1 berichten
jean-marie fr
Hallo, zijn deze brokjes geschikt voor een puppy van 3 maanden? De beschrijving zegt voor elke hond van elke grootte en leeftijd.
yoann
1 berichten
yoann fr
Jean-Marie_S, deze brokken zijn voor volwassen honden. De Carniole voor puppy's zijn beter geschikt voor een pup, die niet dezelfde voedingsbehoeften heeft als een volwassen hond. Ik hoop dat ik uw vraag heb kunnen beantwoorden. Met vriendelijke groeten
Victorien
1 berichten
victorien fr
Jean-Marie S, goededag, deze brokken zijn voor volwassen honden en zijn groot (10mm) voor een puppy. Het lijkt erop dat er een puppyversie bestaat. U kunt overstappen naar deze versie op de leeftijd van 6 maanden omdat hij dan goed gegroeid zal zijn. Labradors hebben een grote kaak. Na de 5-6 maanden zijn de puppybrokken te klein.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.