Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Nestje voor vogels

80% van klanten

bevelen dit product aan

21 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Larissa
1 berichten
larissa fr
Ik zou graag willen weten wanneer jullie grote modellen vogelhuisjes hebben, want ik wacht op ze om mijn bestelling te bevestigen
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij zouden deze volgende week moeten ontvangen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
sebastien
13 berichten
sebastien fr
Hallo, betreffende het vogelhuisje 31375 voor grote parkieten, wanneer denkt u deze weer op voorraad te hebben en zou het geschikt zijn voor valkparkieten? Bedankt om mij te informeren.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit vogelhuisje is momenteel besteld, het zal volgende week beschikbaar zijn. Het is geschikt voor valkparkieten. Vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
LUDIVINE
2 berichten
ludivine fr
bonjour, pour des perruches calo cela convient? cordialement ludivine
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Nous vous conseillons le "21 × 13 × 12 cm " pour vos perruches.
Cordialement,
L'équipe Zoomalia
Paul
1 berichten
paul fr
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Om een goede duurzaamheid te verkrijgen, raden wij u inderdaad aan dit product minstens eenmaal per jaar te behandelen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
QUENTIN
2 berichten
quentin fr
Hallo, wat is de diameter van de toegangsopening in de 2 modellen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Pour le plus petit nichoir: diamètre entrée 4 cm. Pour le grand nichoir: diamètre entrée 6 cm. Cordialement, Sandy de Zoomalia
Mélaine
1 berichten
mélaine fr
bonjour est ce que le plus grand nid convient pour des calopsittes? sinon quel nid convient? merci d' avance
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, La grande taille devrait convenir à vos calopsittes. Cordialement, L'équipe Zoomalia
daniel
1 berichten
daniel fr
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, La plus grande taille conviendra pour vos inséparables. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Clémence
2 berichten
clémence fr
Welke maat moet ik nemen voor grasparkieten?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour,Le nichoir 21 × 13 × 12 cm devrait convenir.Cordialement,L'équipe Zoomalia
sebastien
1 berichten
sebastien fr

bonjour je vous ecris afin de vous demandez un petit renseignement ,j'ai un couple de diamants gould dans une cage normale assé grande en hauteur ,je voudrais savoir quel type de nid leur faut til en vous remerciant cordialement sebastien
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Er zijn dit soort nesten nodig: https://www.zoomalia.com/animalerie/nid-exotique-p-10152.htmlMet vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
ali
3 berichten
ali fr
Hallo, Ik schrijf u om te weten te komen of het nest 30x20x20 geschikt is voor grote halsbandparkieten. Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Hallo,
Voor halsbandparkieten wordt een afmeting van 30 x 30 cm met een hoogte van 50 tot 70 cm aanbevolen. Dus helaas zal dit nest te krap zijn.
Met vriendelijke groet,
Het Zoomalia-team
laetitia
1 berichten
laetitia fr
is dit nest geschikt voor een koppel golvende parkieten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Oui ce nichoir convient parfaitement pour des perruches ondulées.

Cordialement,

L'équipe Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.