Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

blafonderdrukkingsstation

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Danièle
2 berichten
danièle fr


Welk type 9v batterijen moet ik gebruiken in uw anti-blafstation ??????

Sandra
35 berichten
sandra fr

svp vertel me het merk en het type of ref.

sommige gebruiken batterijen die verkrijgbaar zijn in winkels (grote oppervlaktes) maar anderen (zoals petsafe,...) hebben batterijen nodig die beschikbaar zijn in dierenwinkels (soms op bestelling) de batterijen kunnen vreemde vormen hebben (vierkant met een afgeschuinde hoek, rond en lange maat ong. 2cm.)

kortom, er zijn er vele, leid ons alstublieft,

dank u

Danièle
2 berichten
danièle fr

Bedankt, Sandra voor uw antwoord. Ik heb het "station anti blaffen" nog niet voor mij, want ik heb het gisteren besteld. Ter voorbereiding heb ik een kleine vierkante 9v batterij in de supermarkt gekocht. Als deze niet geschikt is, zal ik uw advies opvolgen.

                 Nogmaals bedankt!

                                                             Danièle_G

Sandra
35 berichten
sandra fr

geen probleem


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.