Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Biologische zwarte zonnebloempitten voor vogels

95% van klanten

bevelen dit product aan

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
NATHALIE
1 berichten
nathalie fr
Hallo, aan het begin van de pagina presenteert u het product als volgt: zak van 15 kg voor 20,99 euro. Maar bij het bestellen gaat het om 13 kg voor 42,99 euro. Ik begrijp het niet; zou dit misleidende reclame kunnen zijn?Met vriendelijke groet,N. Meunier
Valerie
1 berichten
valerie fr
Hallo, ik heb de biologische zonnebloempittenzak gekocht, het was een zak van 5kg voor €20,99.
Laure
14 berichten
laure fr

Bonjour Madame Meunier,il s'agit de 5 kg pour 20,99€ et de 13 kg pour 42,99€. Il n'y a aucune publicité mensongère ou volonté de vous tromper sur les prix.Bien cordialement,
Nadine
1 berichten
nadine fr
Dag Mevrouw Meunier, ik bevestig dat er geen sprake is van misleidende reclame ik heb in juli een zak van 13 kg besteld die in promotie was voor 38.59 euro. met vriendelijke groeten

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.