Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Biologisch sponsfilter met pomp - BOB

95% van klanten

bevelen dit product aan

11 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Insaf
2 berichten
insaf fr
Hallo, is dit filter geschikt voor een Betta in een aquarium van 18L? Alvast bedankt. Ps: Als het mogelijk is om snel te antwoorden, want ik wacht op de levering en zou het graag willen annuleren als het niet geschikt is voor het aquarium.
Michel
470 berichten
michel fr
Het is heel goed voor een klein aquarium, het heeft een luchtpomp nodig om te functioneren. Michel
Insaf
2 berichten
insaf fr
Hallo, u zegt dat er een pomp nodig is, maar dit filter heeft al een geïntegreerde pomp. Is 170L/H dan niet te veel voor een betta in een aquarium van 18L?
Michel
470 berichten
michel fr
Sorry, ik had niet gezien dat het het model met ingebouwde pomp was. Voor een betta kan de stroming inderdaad hinderlijk zijn. Op sommige forums worden betta's gekweekt zonder filtratie, alleen met een wekelijkse waterverversing van 10% van het aquarium. Michel
Alexandra
2 berichten
alexandra fr
Hallo, ik overweeg om deze Biologische sponsfilter met pomp - BOB voor 11,65 euro te kopen, maar ik weet niet of het geschikt is voor mijn aquarium van 38 liter... Zou u mij zo snel mogelijk kunnen informeren... met vriendelijke groeten, Noa
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Ce filtre éponge biologique est utilisable dans votre aquarium. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Jules
4 berichten
jules fr
Kan deze pomp geschikt zijn voor een 120 liter?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Hallo, nee, dit filter zal niet krachtig genoeg zijn (maximale capaciteit 170l/u) Voor een aquarium van 120 liter heeft u een capaciteit nodig van ten minste 250 l/u. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
marjorie
1 berichten
marjorie fr
Bonjour j'ai un aquarium d'environ 60l est ce trop ou pas suffisant et il se branche sur une pompe à air ? Merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Pour un aquarium de 60L, ce filtre devrait convenir. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Tony
3 berichten
tony fr
bonjour
est-ce que le débit est réglable ?
mon aquarium ne fait que 20 litres et un débit de 170 litres me paraît trop
merci d'avance
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Le débit de ce filtre n'est pas réglable. Cordialement, Sandy de Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.