Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

binnenpomp

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
jim
3 berichten
jim fr


hallo kunt u mij vertellen welke debiet ik nodig heb voor mijn pomp voor een bak van 700 l in liters per uur, evenals voor een stromingspomp met vriendelijke groet

 

franck
233 berichten
franck fr

hallo

voor een aquarium van 700L heb je een pomp nodig die minimaal 2a3 keer het volume aankan, ik zou je 3 keer aanraden.

ik raad je ten zeerste aan om 2 externe filters te plaatsen met elk een volume tussen 900 en 1200L

franck
233 berichten
franck fr

Hallo, hier zijn 4 modellen van buitenfilters Rena XP 3 Eheim Pro II 2026 JBL CristalProfi e1500 Tetratec EX 1200Kleine prijsvergelijkingde prijzen zijn die welke in mijn regio gebruikelijk zijn:Rena XP 3: 157,10€Eheim Pro II 2026: 175,00€JBL CristalProfi e1500: 159,90€ Tetratec EX 1200: 138 €Rena XP 3: * Aquariumvolume: tot 600 L * Pompdebiet: 1350 L/u * Filterdebiet: 730 L/u * Filtratievolume: 9,1 L * Vermogen: 19 W * 3 filtercompartimenten * Afmetingen pakket (L x B x H): 342 x 222 x 465 mm * 1 microfiltratievlies * 1 Bio-Chem Zorb * 2 sponzen 20 ppi * 2 sponzen 30 ppi * 12 Bio-Chem Stars® * Garantie 5 jaar• Makkelijk te gebruiken, te onderhouden en zeer stil• Bevat 3 verwijderbare mandjes met geïntegreerde handgreep, voor de filtratiemedia• Klaar voor gebruik met inbegrepen filtratiemedia; spons 20ppi, spons 30ppi, microfiltratievlies, Bio-Cham Zorb• Accessoires inbegrepen; 2x1,50 m flexibele siliconen slang, verschillende soorten wateruitlaten• Centrale multifunctionele bedieningshendel; priming, openen en sluiten van kleppen, automatische vergrendeling tijdens onderhoud, anti-overloopbeveiliging• Kubusvormig ontwerp, transparante tank, rubberen voet• Afmetingen (H x L x B-mm) 415x240x210 EHEIM Professionel II 2026 :  - Voor aquaria tot : 350 liters- Pompdebiet l/u: 950- Filterdebiet l/u: 650- Maximale waterkolom: 2 meter- Maximale installatiehoogte: 180 cm- Filtratievolume: 4,9 liter- Vermogen: 20 W- Afmetingen LxBxH in mm: 210x210x375 • Compleet geleverd met accessoires en filtratiemedia, klaar om te werken!• Geïntegreerd primingsysteem: filter vullen door simpelweg op de aanzuigknop te drukken• Buisadapter met automatische sluiting en opening van de ingebouwde stopkranen• Gecombineerde hendel met veiligheidsstop om de adapter eenvoudig los te koppelen• Controle-indicator voor waterstroom, signalering van de filtratiecyclus• Verstelbare waterstroomInbegrepen accessoires:Uitstroompijp, aanzuigbuis, gebogen uitstroomstuk, fonteinuitstroomstuk, Eheim-kwaliteitsslang, aanzuigzeef, filtermandjes, installatieaccessoires1 filtermousse, 1 wattenkussen, Ehfimech en Ehfisubstrat pro JBL CristalProfi e1500Krachtige buitenfilter voor aquaria tot 600 liter * Wordt geleverd met vooraf geïnstalleerde filtratiemedia voor mechanische en biologische filtratie. * Filtratiemediavolume: 12 l. * Klaar voor gebruik geleverd met alle flexibele slangen en componenten. * Pompdebiet: 1500 l/u * Afmetingen: 200 x 235 x 460 mm * Flexibele slangen: 16/22 mm * Verbruik: 35W• Verkocht klaar voor gebruik met alle accessoires en filtratiemedia• Met voorfilters aan de bovenkant voor snelle reiniging• Drukknop voor eenvoudige priming

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.