Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Loopplank voor honden, indoor gebruik

90% van klanten

bevelen dit product aan

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Céline
1 berichten
céline fr
Waar kan men een vervangende bekleding vinden: de bekleding slijt snel en is niet meer antislip
Yveline
2 berichten
yveline fr
Hallo, ik heb twee leuningen van dit type. Mijn katten waren gewend geraakt om hun nagels erop te scherpen en een heeft er zelfs op geürineerd, dus ik moest de bekleding vervangen. Ik heb een deurmat gebruikt die ik op maat heb gesneden, de twee bevestigingslatjes onder de leuning verwijderd, het bekledingsmateriaal aan de bovenkant van de leuning met de lat op zijn plaats gelegd. Wat betreft het tweede latje, heb ik dat gebruikt bij de verbinding van de twee stukken tapijt: ik heb de deurmat op de maat van de leuning gesneden, maar omdat het te kort was, heb ik het latje van onderen gebruikt om de twee stukken tapijt met elkaar te verbinden.
Françoise
2 berichten
françoise fr
HALLO, Ik had de versleten bekleding vervangen door een deurmat die met dubbelzijdig tape werd vastgehouden. Een antislipmat (minder dik) kan ook volstaan, die je in supermarkten en doe-het-zelfzaken kunt vinden. Je hoeft het alleen maar op de juiste maat van de leuning uit te snijden.
Françoise
2 berichten
françoise fr
Mijn fout, het moet "goede maat" van de helling zijn.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.