Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

betekenis van neonlichten

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
franck
233 berichten
franck fr


hallo iedereen

een kleine domme vraag maar het zorgt voor een echt probleem!!!

ik heb net 2 Juwel Colour + Day High-Lite T5 fluorescerende buizen gekocht om een planten kweekaquarium te maken.

mijn vraag is welke buis zet ik vooraan en welke buis achteraan???

 

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Hallo Franck,

hoe gaat het met je?

Geen nieuws meer, blij te zien dat je doorgaat met aquaristiek.

Voor je buizen, de "daglicht" voor en de "Juwel Colour" achter.

Aquaristische groeten.

franck
233 berichten
franck fr

salut Jean Pierre

meme question mais aavec ces tube la c'est pour mon pere jevais lui refaire son aquarium complet quand il va partir en vacance

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Hallo Franck,

ik heb zojuist de stenen aan de achterkant van het aquarium geïnstalleerd, evenals de Loire-zandbodem.

Binnenkort ga ik de eerste keer water toevoegen om te controleren of alles voldoende gespoeld is, zo niet dan legen we het en beginnen we opnieuw. Zodra ik er wat tijd voor vrij kan maken.

Daarna gaan we kijken om de geschikte pomp te installeren en daarna een tweede met de U.V..

Hoe gaat het met jouw 500 l. ?

Ik ben je telefoonnummer kwijt (lief van mijn hondjes, ze zijn dol op papierwerk).

Verder gaat alles goed en is de gezondheid prima.

Aquaristische groeten.

 

 

 

 

 

 

 

 


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.