Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Superfish LED Bubble strip

76% van klanten

bevelen dit product aan

35 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Jennifer
1 berichten
jennifer fr
Ik heb een aquarium van 18L, is de air flow 1 pomp voldoende om lucht uit alle openingen te laten komen? Of moet ik de air flow 2 nemen?
Yann
2 berichten
yann fr
Welke pomp moet ik kopen voor deze bellenverspreider. Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze verstuiver past op de meeste pompen. U geeft ons niet het volume van uw aquarium op. De pomp moet op basis van deze parameter worden gekozen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
DOROTHEE
2 berichten
dorothee fr
Ik heb een aquarium van 12l met een vechtvis en taninchys, kan ik dit artikel nemen en met welke pomp?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden de luchtpomp AIR FLOW MINI aan. https://www.zoomalia.com/animalerie/pompe-a-air-air-flow-mini-p-11969.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Yvette
1 berichten
yvette fr
WELK VERMOGEN LUCHTPOMP HEB IK NODIG?Ik heb de 40 cm gekocht en mijn aquarium is 180 literbedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor een aquarium van 180L raden wij de Airflow 2 pomp (ref 57234) aan, een luchtpomp van 240l/u geadviseerd voor aquaria van 0 tot 250L. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
céline
1 berichten
céline fr
Hallo, is deze luchtpomp voldoende om de verstuiver van lucht te voorzien? https://www.zoomalia.com/animalerie/pompe-a-air-double-sortie-eheim-tres-silencieuse-p-6381.html bedankt
Yves
3 berichten
yves fr
hallo, kan deze led-diffuser worden gebruikt voor een aquarium met schildpadden? zo niet, welke is dan compatibel met led? dank u voor uw antwoord
Ludovic
1 berichten
ludovic fr
Hallo, ik heb een paar dagen geleden de versie van 44cm gekocht, maar ik heb gemerkt dat de laatste bellen slecht werken (helemaal niet of met tussenpozen) Hoe kan dat? (Ik heb een Tetra APS100 pomp)Mvg
thierry
2 berichten
thierry fr
bonjour,Je voudrais savoir quand sera dispo le led bubble strip blanche et bleu 23 cm?Merci de votre réponse.Cordialement,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Ce produit est en cours de réapprovisionnement, il sera à nouveau disponible d'ici 15 jours. Cordialement, Sandy de Zoomalia
anais
4 berichten
anais fr
Bonjour j'ai vue que quelqu'un avait un aquarum avec des poisons et une tortue d'eau, je suis trés surprise car moi aussi j'aimerait metre des poisons avec ma tortue mais ont me la déconseller pouvez vous m'expliquer ou me donne des conseilles svp pour ceux et celle qui si connaisent merci d'avance
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Nous pouvons vous conseiller de poser votre question sur notre blog, ainsi vous obtiendrez la réponse à votre question.

Cordialement,
L'équipe Zoomalia
michael
3 berichten
michael fr
Hallo, ik heb een aquarium van 180 liter en ik zou graag willen weten of dit product 's nachts goed licht geeft met betrekking tot de voortplanting van scalaren.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Nous pouvons vous en conseiller au moins deux de 44cm pour votre 180L. Cordialement, Sandy de Zoomalia
Christophe
1 berichten
christophe fr
Hallo. Ik heb een aquarium van 60 l en een luchtpomp die 110 l / uur levert. Kan ik deze verstuiver gebruiken? Bedankt
Matthieu
2 berichten
matthieu fr
Dus u raadt mij aan om slechts één diffuser van 44 cm te nemen in plaats van de 2 (van 44 cm) die ik wilde installeren? Of is mijn pomp krachtig genoeg voor 2 diffusers? Ik zou echt graag 2 diffusers van 44 cm willen installeren zodat het lijkt alsof er een "muur" van bubbels is over bijna de gehele lengte van het aquarium? Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Vous pouvez tout à fait mettre 2 diffuseurs de 44 cm. Votre pompe sera assez puissante.

Cordialement,
L'équipe Zoomalia
Matthieu
2 berichten
matthieu fr
Hallo. Ik heb een aquarium van 250 l (120 x 40 x 53 cm), een luchtpomp Tetra APS 300, met 2 uitgangen voor luchtstenen. Ik zou graag willen weten of deze pomp krachtig genoeg is om er 2 luchtstenen van 44 cm op aan te sluiten (ik zou graag een "bellenwand" aan de achterkant van het aquarium willen creëren). Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Omdat uw pomp krachtig is (300L/u), zou het beter zijn om het grote model (44 cm) te kiezen, dat het mooiste effect zal hebben in uw aquarium. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia team
jérôme
1 berichten
jérôme fr
Hallo, ik heb net een aquarium van 20 liter gekocht, ik ben een beginner en ik vind deze balk met multicolor LED's erg mooi, maar kan ik zoveel lucht in een aquarium van 20 liter doen? Is het niet te gevaarlijk voor de vis om te veel zuurstof te hebben? Bedankt alvast voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Les diffuseurs de bulles avec Led en taille de 20 cm ont un débit de 100l/h. Cela est trop important pour votre aquarium de 20L.

Nous vous conseillons de choisir un autre diffuseur :
https://www.zoomalia.com/animalerie/diffuseur-d-air-pour-aquarium-c-277-2.html

Cordialement.
L'équipe de Zoomalia.
nadege
2 berichten
nadege fr

Bonjour

Quelles sont les couleurs des leds pour le multi-couleurs?

Auriez vous une photo?

Merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De multi-kleur omvat: rood - blauw en wit. Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
Coraline
3 berichten
coraline fr
Hallo, ik heb een Osaka 260 met een capaciteit van ongeveer 244L. Bedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Voor de diffuser van 20 cm zou 100 l/u correct kunnen zijn, maar het zou beter zijn om te kiezen voor een 200 l/u van hetzelfde merk. Voor de 40 cm wordt een pomp van 300 tot 400 l/u sterk aanbevolen. U kunt hier andere voorstellen vinden: https://www.zoomalia.com/animalerie/pompe-a-air-double-sortie-eheim-tres-silencieuse-p-6381.htmlVoor alle verdere informatie aarzel niet om ons te contacteren.Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Coraline
3 berichten
coraline fr
Bonjour,Est-ce qu'une Pompe à air Eheim 3701 100 L/h est suffisante pour ce type de bulleur?Merci.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Pourriez-vous s'il vous plait nous communiquer la capacité de votre aquarium, pour que l'on puisse vous conseiller au mieux?Merci Cordialement,L'équipe Zoomalia
AURELIEN
4 berichten
aurelien fr
bonjour est ce qu'une toute petite pompe à aire est assez puissant pour ce genre de bulleur?? merci
SYLVIE
2 berichten
sylvie fr
hallo, gaat het licht aan zonder dat er een luchtverspreider is? bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour,

Oui le système est relié à une prise de courant classique.

Cordialement,

L'équipe Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.