Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Beginner vraagt om advies!

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Marine
1 berichten
marine fr


Hoihoi!

Dus, ik ben student en ik heb een klein studiootje in Nice. Ik zou graag bij de start van het nieuwe schooljaar een (of twee) watermaatje(s) kopen! Ik zou wat advies willen, ik heb niet veel ruimte voor een aquarium maar een kom wordt het zeker niet, daar heb ik te veel negatieve dingen over gelezen.

Maar ik zou willen kiezen voor een kaal aquarium van ongeveer 30(lengte)x15(diepte)x20(hoogte) en wil graag weten of dat voldoende is!

Tot slot zou ik graag wat tips willen om te beginnen, om te weten of het beter is dat ze met z'n tweeën zijn of dat vissen niet erg sociaal zijn, alvast bedankt voor jullie antwoorden!

:)

Jean-Pierre
23 berichten
jean-pierre fr

Hallo, een beetje klein als bak maar voor een vechtvis is dit voldoende, vergeet niet de filtratie en de wekelijkse waterverversing (5 l.). 

Pierre
134 berichten
pierre fr

Het ideaal als je denkt dat je er echt goed voor kan zorgen is een nano-aquarium. Je kan iets heel leuk en esthetisch doen met planten en kleine inwoners ;) Ik laat je op het web rondsnuffelen om ideeën voor nano te vinden


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.