Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Beginnen met aquaristiek

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Equipe
134 berichten
equipe fr


Hallo aan alle beginners die de schoonheid van aquaristiek willen ontdekken!

In dit onderwerp willen we tips en trucs geven aan alle liefhebbers die het avontuur willen aangaan met een aquarium voor goudvissen. Bezoek ook de site van de goudvis compleet en professioneel voor doordachte informatie.

Waarom de goudvis? Wel, het is het meest eenvoudig te kweken waterdier omdat het niet veeleisend en robuust is.

Dus hoe kies je je aquarium voor goudvissen?

We raden aan om een volume van 10 tot 50 per volwassen vis te kiezen.

Geen kom, maar een echte en ruime aquarium voor goudvissen.

Het wordt sterk aangeraden om ook verschillende apparatuur aan te schaffen (interne filter of externe filter, substraat, luchtpomp...). Ontdek ons artikel "mijn eerste aquarium voor goudvissen" dat je meer details zal geven. 

Om te weten hoe je voor een goudvis moet zorgen ga je naar de site van wikihow, met eenvoudige en praktische tips (installatie van het aquarium voor goudvissen en de filter, voeding, schoonmaken...) voor het grootste geluk van je nieuwe metgezel!

Deel je ervaringen met ons.

 

Melodie
8 berichten
melodie fr

Hallo,

Ik vind het een mooi initiatief van jullie om deze discussie te starten. Ik ken veel mensen die goudvissen willen adopteren, maar niet echt weten hoe ze dit moeten aanpakken. Dergelijke informatie zou zeer nuttig voor hen zijn. Ik zal het onderwerp zeker delen met anderen.

Tot ziens

Virginie
4 berichten
virginie fr
Aquasafe heeft niets te maken met het introduceren van vissen. Het elimineert chloor en chlooramine uit het water direct vanuit uw kraan. Het moet elke keer worden toegevoegd wanneer u het water ververst. Voor wederverkoop geldt dat vanaf de dag dat u de bacteriën heeft, u minimaal 21 dagen moet wachten voordat u vissen introduceert, zodat het aquarium zich kan inwerken. Daarvoor moet u uw water testen, om te weten of uw cyclus goed is verlopen en dat deze is voltooid.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.