Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Bodembedekking Back-2-Nature voor knaagdieren

96% van klanten

bevelen dit product aan

11 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Aurelie
2 berichten
aurelie fr
Hallo, ik zou graag willen weten of dit kattengrit composteerbaar is? Bedankt
Michael
1 berichten
michael fr
Hallo, er is een versie van kattenbakvulling die composteerbaar is nadat de uitwerpselen zijn verwijderd. Dus ik neem aan dat deze ook composteerbaar moet zijn. Proberen waard
Sophie
1 berichten
sophie fr
Ja, deze kattenbakvulling is composteerbaar, dat is perfect!
Christelle
14 berichten
christelle fr
hallo ik zou graag willen weten of het gevaarlijk kan zijn voor het konijn als mijn konijn deze kattenbakvulling eet dank u voor uw antwoord
Aude
2 berichten
aude fr
Hallo, ik weet het niet maar mijn konijn heeft nog nooit geprobeerd het te eten.
Eléa
1 berichten
eléa fr
Hallo, inderdaad, het is niet goed voor het konijn om dit strooisel te eten. Persoonlijk heb ik nooit problemen gehad met mijn konijnen toen ik hennepstrooisel gebruikte; ze aten altijd hun strooisel, maar sinds ik ben overgeschakeld op dit, hebben ze nooit geprobeerd het te eten, en toch heb ik er één van de twee die een echte veelvraat is en alles eet wat hij kan
Justine
2 berichten
justine fr
Mijn konijn, mijn muizen en mijn katten hebben het nooit geprobeerd op te eten. Nu denk ik dat in een zeer kleine hoeveelheid het geen drama is omdat het papier is, maar als het haar maaltijd is, ja dan is er misschien een risico op obstructie.
Chris
1 berichten
chris fr
Bonjour, cette litière convient-elle à un jeune python royal?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij bevestigen dat dit kattenbakvulling geschikt is voor een jonge koningspython, omdat het van papier is gemaakt. Zorg ervoor dat u een geschikte vervellingsbox verstrekt, omdat de omgeving droog zal zijn. Met vriendelijke groet, Madeline van Zoomalia
Laura
7 berichten
laura fr
Hoeveel weegt de tas van 30L?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Le poids du sac de 30L est de 8.3kg. Cordialement, L'équipe Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.